Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa montako kaloria on yhdessä Mcvegan hampurilaisessa

Vierailija
16.03.2018 |

Palstalla esiintyvän väitteen mukaan yhdestä hampurilaisesta lihoaa heti läskiksi. Katsotaan siis kuka osuu lähimmäksi oiekeaa vastausta. Niin ja sitten, nettiä ei saa käyttää apuna vaan arvaus on tehtävä omilla hoksottimilla.

Oikean vastauksen ilmoitan lauantaina 17. maaliskuuta kello 12 mennessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä se hamppari katoaa, jos ei edes nälkä lähde...?

Kyllä jos minulla on nälkä, ja syön hampparin (= ruokaa), sen jälkeen ei nälkä enää ole. Näin se yleensä toimii.

Syön yleensä kymmenen hampurilaisya, ennen kuin alkaa tuntua että vatsa on kunnolla täynnä ja silti jää vähän nälkä 😟

Vierailija
22/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain 500kcal? Ei oikeesti mitään hajua.

Oon aatellu, että koko hampurilaisateriassa ois jotain 1500kcal? En oo tarkistanu, eikä kiinnostakkaa. Tietysti zero-limulla saa varmaan kalorit 1000kcal?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aatellu, että koko hampurilaisateriassa ois jotain 1500kcal? En oo tarkistanu, eikä kiinnostakkaa. Tietysti zero-limulla saa varmaan kalorit 1000kcal?

Yhdessä Mäccärin ateriassa on noin 800 - 1000 kcl, tästä tulee vain noin puolet päivän kalorin tarpeesta. Rnaskalaisten suola ja rasvaisuus on se suurin ongelma, mutta ne voi vaihtaa porkkanoihin. Limppareissa kalorit on 0 - 15 kcl. Jos haluut niin noi näkee netistäkin.

Vierailija
24/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta 462 kalorista osa on pystyynkuolleesta sämpylästä, josta et saa yhtäkään ravinnetta ja pahimmillaan se vaan lisää huonoa suolistoflooraa. 

Enkä kyllä löisi vetoa senkään puolesta, että kasvispihvin ainesosat olisivat ravinnerikkaita enää nekään. 

Vierailija
25/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä Mäccärin ateriassa on noin 800 - 1000 kcl, tästä tulee vain noin puolet päivän kalorin tarpeesta. Rnaskalaisten suola ja rasvaisuus on se suurin ongelma, mutta ne voi vaihtaa porkkanoihin. Limppareissa kalorit on 0 - 15 kcl. Jos haluut niin noi näkee netistäkin.

Ongelma on aterian ravinneköyhyys. Et saa siitä tarvitsemiasi ravinteita, joten elimistösi näivettyy tai joudut syödä paljon muutakin lisäksi. Lisäksi limun juonti aterian yhteydessä ja etenkin kolajuoman, haittaa ruuansulatusta ja ravinteiden imeytymistä. 

Vierailija
26/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne porkkanatkin on säilöttyjä, vaikka ovatkin "tuoreita" kasviksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi