Nyt se on päätetty!
Olen hyvännäköinen seksuaalisesti viriili reilu nelikymppinen parisuhteessa elävä nainen. Haluan itselleni rakastajan/seksiseuraa. Mistä alkaisin seksiseuraa etsimään? Töissä en juurikaan tapaa sopivia ihmisiä ja kapakoissa en jaksa juosta.
Morilisoijat älkää vaivautuko. Olen elänyt saman ihmisen kanssa parisuhteessa 20 vuotta ja olen jäänyt heitteille mieheni toimesta. En ole koskaan pettänyt, mutta parin vuoden miettimisen jälkeen olen päättänyt alkaa tositoimiin.
Ulkonäkö on minulle tärkeä seikka miehessä, mutta en voi julkistaa itsestäni kuvaa. Hankala yhtälö. Kertokaa sivustoista joista lähtisin liikkeelle.
Kommentit (13)
Neuvoisin kuitenkin unohtamaan nuo sivustot. Jos olet fiksu ja hyvännäköinen niin se yksi käynti yökerhossa riittänee. Tapaat unelmiesi miehen, ihastut,rakastut ja homma on sitä myöten selvä. Pidät kivaa hänen kanssa ja jatkat liittoasi (en suosittele) tai pidät kivaa, eroat ja jatkat tämän uuden miehen kanssa. Tahi yksin.
Tällä hetkellä 500 miestä hutaa hep. Mimä yksi niistä 😂
T:-komea, miehekäs ja viriili 47v mies
Juu, voisi yökerhossa käynti olla hyvä vaihtoehto. Eipä niin toimiessa jäisi materiaalia ihmeteltäväksi. Minun pitäisi sinne lähteä yksin, koska en voisi mahdolliselle seuralaiselle paljastaa aikomuksiani. Käykö ihmiset yksin baarissa? En kyllä viitsisi mahdolliselle panokaverillekkaan paljastaa illan aikomuksiani. Voisihan mainita, että ystävä hävisi illan aikana...
Ap
Naisillehan toi on helppoa. Ilmoitus minne seuranhakufoorumille tahansa ja kuvavaatimus. Saat satoja vastauksia vuorokaudessa.
Ai, miehetkö ei välttämättä halua nähdä vastavuoroisesti naisesta kuvaa. No mikähän olisi sopiva seuranhakufoorumi ja pistääkö miehet pahakseen, jos naimisissa oleva nainen on seksiseuraa vailla? Mieheni ei tiedä aikomuksistani, eikä tarvitsekkaan. Hän on silloin tällöin viikonloppuja pois jolloin voisin toimia.
Onko täällä ihmisiä, jotka ovat näin toimineet, kertokaahan kokemuksista. Olisi kiva kuulla.
Sitten vielä sellainen juttu, että masturboin säännöllisesti (2-3krt/viikko) ja käytän apuvälineitä. Minun on vaikea saada orgasmia pelkällä yhdynnällä. Säikähtääkö mies, jos kaivelen jotain vempainta esille? Voiko se tuntua loukkaavalta? Omaa miestäni ei haittaa ollenkaan.
Ap
Kyllä miehet kuvan haluaa nähdä, mutta lähetät sen vaan niille joiden kuva ja vastine miellyttää sinua.
Jos joku mies pelkää naisen apuvälineitä seksissä, niin siihen tapaukseen ei kannata aikaa tuhlata. Se jannu ei näet tajua kokeilevasta, hauskasta ja intohimoisesta seksistä mitään.
Palstoja möytää nopealla googlailulla montakin, eikä ole väliä minne niistä ilmon laitat. Valmiita miehiä löytyy joka paikasta :D
VictoriaMilan.fi sivusto sopii pettäjille.
Miksi et AP vastannut tolle miehelle joka jo lupautui vapaaehtoiseksi?
Victoria Milan on huono, koska se on miehille maksullinen ja siellä on palkatut kirjoittajat feikkiprofiilein rahastamassa.
Ok. Kiitos vastauksista. Täytyy alkaa selailemaan palstoja ja kuulostella, milloin mies lähtee viikonloppureissuun. Ihanan kutkuttavalta tuntuu pelkkä ajatuskin, uuuhh :)
Kuulisin mielellään vielä kokemuksia.
Sinä ilmoittautunut mies, mistä päin olet?
Ap
Helsingistähän minä. Ja kyllä olen siis sama mies :)
Hm.
Tällainen aloitus menee läpi, muttei asiallinen?
Ihmetyksen sormi on hämmästyksen suussa.