apua hoitojen valintaan naantalin kylpylässä!
Sain mieheltä joululahjaksi yhteisen viikonlopun naantalin kylpylässä ja siihen sisältyi myös pari omavalintaista hoitoa hinnasta välittämättä. Nyt en osaa päättää.... Kiitollisena kuulisin kokemuksia jos joku kyseisiä hoitoja on käyttänyt. www. naatalispa. fi ja sieltä hoidot niin näkee mitä on tarjolla.
Joku kasvohoito ja sitten vartalohoito olis mielessä....
Kommentit (7)
ottaisin mieluummin jalkahoidon kuin kasvohoidon. Oma kasvohoitoni naantalin kylpylässä oli aika mitätön, olo ei siitä kummemmaksi muuttunut, sama homma olisi hoitunut kotona anttilasta ostetulla mutanaamiopakkauksella.
Tai oikeastaan ottaisin varmaan kasvohoidon ja siihen samaan kasaan jakahoidon. Olisi ihana maata siitä pedillä joku naamio naamalla ja joku hieromassa ja hoitamassa jalkoja. Sitä suosittelen.
Niin harvoin tulee itseään hemmoiteltua että nyt on pakko ottaa kaikki ilo irti kun ei tällä kertaa ole rahastakaan kiinni :)
Turve tai savihoito kokovartalolle... hoidetaankohan siinä kasvotkin?
Selluliittihoitokin kuulostaisi hyvälle mut onkohan ihan humpuukia?
-ap
millaisia ovat sviittihotellin minisviitit? Onko niissä esim kylppärissä ammetta?
-ap
se oli ihan hyvä, nesteet lähti liikkeelle. Hoidon jälkeen olin aika väsynyt ja nuutunut mutta seuraavana yönä en kuitenkaan saanut nukuttua.
Luulempa että se selluliittihoito on vähän humpuukihommaa, mutta mikset kokeilisi kun kerran ei tarvitse nyt miettiä rahaa.
Koita muuten tilata hoidot mahdollisimman myöhäiseksi, eli että käyt uimassa ja saunoissa ennen hoitoja. Usein kasvohoitojen ym. jälkeen ei ole enää hyvä mennä liottamaan itseään altaaseen tai istumaan saunaan.
Oikein ihanan rentouttavaa kylpyläreissua!
Oikein siisti oli, uudemmat ja hienommat kuin vanhan puolen huoneet. Ikkuna ja kaunit sisustus, sängyt, pöytä, sohva, telkkari, kylppäri.
No eiköhän ne sviittihotellinkin sviitit ihan kivoja ole :) Kysyn vielä lisää kun kerran teillä tietoa on: suositelkaa omaa suosikkianne kylpyläalueen ravintoloista
- ap yrittää maksimoida loma iloja :)
muista tarkistaa että valitsemasi hoidot voidaan suorittaa. Itse valitsin turvehoidon, sitä ei kuitenkaan voitu tehdä koska olin raskaana.