Lapsettomille Kissan äitiyspakkaus: ruokaa, kissanleluja, tamponit, voiteita, valjaat, kantokoppa, hiekkaa..yms.Tasa-arvo
ja samat ylimääräiset jutut joita on lasten äityspakkauskessa, en jaksa kirjottaa, joilla ei ole mitään tekemistä vauvan kanssa.
Tai tietty rahana 2000 puhdasta käteen, ja hoitovapaa, korotettu yksinhuoltajatuet, jne jne. mitä näitä nyt on. Sairaan kissan kaitsemisloma aina kun krapula. Ai niin, keäslomat on sitten varattu se Juhannus-heinäkuu koska kissan pitää päästä mökille.
Kommentit (16)
munkissa, (joka on lapseni asemassa) tarvitsee myös lämpimän täkin. Miksi vauvaperheet saa, mutta ei kissaperhet, lapsettomat?
Oi, haluan tämmöisen kissuuspakkauksen!
Mä ainakin koen itseni ihan tasa-arvoseks ilman mitään lapsettomuuspakettia. :D Kai toi oli provo?
Vierailija kirjoitti:
ja samat ylimääräiset jutut joita on lasten äityspakkauskessa, en jaksa kirjottaa, joilla ei ole mitään tekemistä vauvan kanssa.
Tai tietty rahana 2000 puhdasta käteen, ja hoitovapaa, korotettu yksinhuoltajatuet, jne jne. mitä näitä nyt on. Sairaan kissan kaitsemisloma aina kun krapula. Ai niin, keäslomat on sitten varattu se Juhannus-heinäkuu koska kissan pitää päästä mökille.
Hei kaduttaako sua noin paljon se että tuli tehtyä lapsi?
Onks nää ihmiset kännissä nyt kun on perjantai? :D
Hiekka astia, hiekkaa, valjaat, flexi, leluja, kuivaruokaa, märkäruokaa, ruokakupit, kissan peti ja sellainen huoneen korkuinen kiipeilypuu systeemi näin alkajaisiksi. Ja lomaa sellainen kissan koko elinikä, eli maksimissaan 40 vuotta.
Toisaalta kissojen omistajista pitäisi voida tehdä kissansuojeluilmoituksia ihan yhtä lailla kuin lapsien omistajista.
Kissalisät joka kuukausi tilille. Ekasta kissasta 100e, tokasta 200 ja kolmannesta 400.
Niin totta. Oma kissani masentuu, kun olen töissä. En voi saada osittaista hoitotukea Kelasta, että voisin olla enemmän kotona.
Hyi inhoon kissoja ja sitä, kuinka yhteiskunta yrittää koko ajan syöttää meille ajatusta kissattoman elämän tyhjyydestä. Olen jopa kohdannut aggressiivista suhtautumista kun olen kertonut olevani VeKi eli vapaaehtoisesti kissaton.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kissojen omistajista pitäisi voida tehdä kissansuojeluilmoituksia ihan yhtä lailla kuin lapsien omistajista.
Kyllä voi tehdä mistä tahansa eläimestä. https://www.sey.fi/yhteystiedot/tee-saehkoeinen-elaeinsuojeluilmoitus
Äitiyspakkaus on tasa-arvoinen. Jokainen syntyvä lapsi saa sellaisen.
Noi tamponit on mun kisulle turhat, hän on kolli.
tärkein unohtui: smat säännöt sitten monikkokissoille: kahdesta kissasta saa kolme kissuuspakausta ,kolmesta kuusi, neljästä 8 jne. eksponenetiaalinen korotus myös rahoissa.