Ei ruskuaispussia RV 5+5.
Hcg 3000.
Odotetaan uutta ultraa 2 viikon päähän. Riskiraskaus, siksi seuranta.
Lääkäri ei sanonut tuulimunasta, mutta olen lukenut netin läpi. Mitä olette mieltä, onko mitään toivoa että siellä kehittyisi joku? Ultra oli tarkka ja hyvä. Useampi lääkäri katsoi.
Kommentit (10)
Itse menin rv 7 ultraan. Alkio vastasi korkeintaan viikkoa 5, en muista näkyikö ruskuaispussiakaan. Lääkäri yritti mahdollisimman nätisti todeta, ettei ainakaan hirveästi menisi näillä tiedoilla raskaudesta kuuluttelemaan.
Onneksi pysyin pois googlesta ja sen kauhutarinoista. En huolestunut ja ajattelin, että se vaan on sitten laskettuja viikkoja pienempi.
Nykyään tämä alkio on reipas kaksivuotias taapero 😁
Ei. Eikä raskausonteloa. Yksi lääkäreistä sanoi että on mahdollista että raskaus on hyvin aikaisessa vaiheessa. Verta ei vuoda. Olen ihan hermoraunio, haluaisin niin tietää pitääkö taas surra vai saisinko jo iloita viimein.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä raskausonteloa. Yksi lääkäreistä sanoi että on mahdollista että raskaus on hyvin aikaisessa vaiheessa. Verta ei vuoda. Olen ihan hermoraunio, haluaisin niin tietää pitääkö taas surra vai saisinko jo iloita viimein.
Iloitse siitä mitä nyt on, se ei stressaamalla muutu. Jos ei pääty hyvin, niin tiedät ainakin voivasi tulla raskaaksi.
Tiedän kyllä tunteen, meillä yritettiin 2,5'-vuotta ennen ekaa plussaa.
T. 3
Olen iloinnut hedelmöitysestä ja kiinnittämisestä. Kauhean surullista tuntea raskausoireet jos kohdussa ei kasvakaan pientä.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinnut hedelmöitysestä ja kiinnittämisestä. Kauhean surullista tuntea raskausoireet jos kohdussa ei kasvakaan pientä.
Mutta se ei kuitenkaan suremalla muutu. Päinvastoin voimakas stressi voi olla vahingollista.
Yrität nyt iloita asiasta ja unohtaa hetkeksi huolen, pysy ehdottomasti pois googlesta.
Google ei antanut mitään vastausta. Ihmeitäkin oli tapahtunut ja toisaalta olisi varman tullimunan piirteet. Tuulimuna. Kauhea nöyryyttävä sanakin. Tuntuu kuin joku nauraisi päin naamaa, että luuletko sinä viallinen nainen saavasi lapsen haha! 😭
Vierailija kirjoitti:
Google ei antanut mitään vastausta. Ihmeitäkin oli tapahtunut ja toisaalta olisi varman tullimunan piirteet. Tuulimuna. Kauhea nöyryyttävä sanakin. Tuntuu kuin joku nauraisi päin naamaa, että luuletko sinä viallinen nainen saavasi lapsen haha! 😭
Miten pitkä yritys taustalla?
Oman kokemuksen mukaan google antaa aiheesta kuin aiheesta ne kauheimmat vaihtoehdot. Sitten taas esim. lasta yrittävien/lapsettomuudesta kärsivien yrittäjien tsemppiketjuissa plussauksissa niiden tsemppien sijaan saa lietsontaa niistä kauheista vaihtoehdoista. Näin ainakin itselläni, ennustettiin varmaa alkaa keskenmenoa, kun ei ollut tarpeeksi räikeät viivat tikussa viikkoihin nähden 😕
Onneksi jätin omaan arvoonsa, enkä alkanut panikoida.
Vuosien yritys. olen huomannut saman, niitä lukiessa tulee sellainen olo että kuinka kukaan voi koskaan saada elävää lasta syliin asti. Ei auta kuin odottaa mutta rankkaa tämä on.
Ikävä sanoa mutta tuulimunalta ehkä vaikuttaa. Itselläni 7 km:a joista 2 tuulimunaa. Oireet juuri samat ja ei se ollut muuttunut kontrolliultraan. Lääkkeillä piti tyhjätä, ei tullut ulos itse. Toivotaan kuitenkin että sulla olisi onni myötä!