Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummallisia hetkiä

Vierailija
16.03.2018 |

Mulla oli kesällä lyhyt suhde erään miehen kanssa ja se päättyi huonosti ja minä kärsin koko syksyn ajan siitä. Emme ole moikkailleet ja ollaan oltu ihan vihoissa. Asutaan samalla asuntoalueella ja nähdään ohimennen aika usein mutta siis ei olla katsottu silmiinkään koko syksynä. Ollaan jo vanhempia ei mitään teinejä. Sitten hän ystävänsä on minua katsellut ja en tiedä onko se flirttiä meidän välillä vai mitä ei olla juteltu katseltu avan. Emme tietäneet toisiamme kun oli tuo suhde vielä hänen ystävän kanssa. No sitten eilen kohtasin tuon miehen tiellä ja eka kertaa moikkasimme toisillemme hymyillen. Minä vähän mokasin ja jatkoin matkaa ja hän yritti pysähtyä kai sanomaan jotain. No tänään olen kahvilassa jossa nuo miehet käy usein ja sitten toisen kerran koko tänä aikana tuo exäni tulee sinne baariin tervehtii mennessä ja tullessa ja katsoo silmiin hymyillen. Sitten kaksi tuntia myöhemmin olen parin kilsan päässä ja odotan bussia kotiinpäin kännykkkän kanssa näppäillen, ajattelen tuota tilannetta aiemmin exäni kanssa, nostan katseeni ja näen hänet edessäni autossa ruuhkassa. Ilmeestä päätellen hänkin oli minut nähnyt kun oli sellainen tyrmistynyt ilme mutta katsoi eteensä. Mitä ajattelette näistä yhteensattumista? Jotenkin olen sellaisen tyynen vastaanottavaisessa tilassa että otan vastaan mitä sattuukin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kesällä lyhyt suhde erään miehen kanssa ja se päättyi huonosti ja minä kärsin koko syksyn ajan siitä. Emme ole moikkailleet ja ollaan oltu ihan vihoissa. Asutaan samalla asuntoalueella ja nähdään ohimennen aika usein mutta siis ei olla katsottu silmiinkään koko syksynä. Ollaan jo vanhempia ei mitään teinejä. Sitten hän ystävänsä on minua katsellut ja en tiedä onko se flirttiä meidän välillä vai mitä ei olla juteltu katseltu avan. Emme tietäneet toisiamme kun oli tuo suhde vielä hänen ystävän kanssa. No sitten eilen kohtasin tuon miehen tiellä ja eka kertaa moikkasimme toisillemme hymyillen. Minä vähän mokasin ja jatkoin matkaa ja hän yritti pysähtyä kai sanomaan jotain. No tänään olen kahvilassa jossa nuo miehet käy usein ja sitten toisen kerran koko tänä aikana tuo exäni tulee sinne baariin tervehtii mennessä ja tullessa ja katsoo silmiin hymyillen. Sitten kaksi tuntia myöhemmin olen parin kilsan päässä ja odotan bussia kotiinpäin kännykkkän kanssa näppäillen, ajattelen tuota tilannetta aiemmin exäni kanssa, nostan katseeni ja näen hänet edessäni autossa ruuhkassa. Ilmeestä päätellen hänkin oli minut nähnyt kun oli sellainen tyrmistynyt ilme mutta katsoi eteensä. Mitä ajattelette näistä yhteensattumista? Jotenkin olen sellaisen tyynen vastaanottavaisessa tilassa että otan vastaan mitä sattuukin.

ap tässä vielä. viikko sitten tuli ulos toisesta kahvilasta ja asettelin laukkuani. Huomasin että joku on lähellä ja huomasin että katsoi vasenta kättäni jossa oli uusi sormus keskisormessa. Hän oli exäni joka ohitti minut ja katsoi surullisen oloisena maahan. Siitä viikko takaperin olen kadulla, hän toisella puolella katua ja ohimennessa katsoo uutta laukkuani. Siis eroa on näissä kohtaamisissa että riitaisan tilanteen takia hän ei ole minua kohti katsonut puoleen vuoteen ja sitä ennen aika vakavalla tai syyttävällä katseella. Kumpaahan tässä mulle tarjotaan exää vai kaveriansa...

Vierailija
2/4 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että kuulostat hieman hullulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä. onko nuo sinusta ihan normaaleja kohtaamisia ja noin usein?

Vierailija
4/4 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä. onko nuo sinusta ihan normaaleja kohtaamisia ja noin usein?

Kohtaamiset on normaaleja sä et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi