Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän että mautonta arvostella lapsen ulkonäköä vaikka julkkis mukula onkin mutta..

Vierailija
16.03.2018 |

Onko muiden silmään Barron Trump harvinaisen kaunis lapsi? Ollut ihan alusta asti? Vai onko vika minussa;)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään Trumpin liittyvää ei saa kehua.

Vierailija
2/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea nuori mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyllä mun mielestä kaunista ulkokuorta saa kehua siinä missä vaikka jonkun lauluääntä tai piirrustustaitoja. Luojanlahjoja kaikki.

Vierailija
4/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide: on.

Vierailija
5/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vika on ilmeisesti minussakin, koska pidän häntä tosi kauniina tai komeana. Äitinsä näköinen poika.

Vierailija
6/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, odotetaan kun sen murkkuikä alkaa täysillä ja naama alkaa kukkimaan. Hähä! :D

Vierailija
7/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään Trumpin liittyvää ei saa kehua.

Minä ylistän Melaniaa ja Barronia

Vierailija
8/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä jotkut autistiset ovat poikkeuksellisen kauniita. Eikös tällä ole asperger, vaikka sitä ei saa ääneen sanoakaan? Tai käyttäytyy hyvin tyypillisen aspergerin tapaan. Mutta varmaan tuolla Trumpilla itselläänkin saattaisi olla joku adhd tai jotain.

Vierailija
9/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, odotetaan kun sen murkkuikä alkaa täysillä ja naama alkaa kukkimaan. Hähä! :D

Eiköhän sinne heitetä roaccuttania ekan finnin jälkeen ettei vaan kiiltokuva pilaannu.

Vierailija
10/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 pistää vielä vähän paremmaksi, mun mielestä myös Ivanka on tosi hyvännäköinen.

Trumpin politiikasta olen tosi pöyristynyt, mutta hänen lastensa ulkonäkö ei siihen liity.

Vierailija
11/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina nostaa jälkikasvuaan jalustalle. Samanlaisia "pallinaamoja" on kaikkien päiväkotien pihat täynnä.

Vierailija
12/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä jotkut autistiset ovat poikkeuksellisen kauniita. Eikös tällä ole asperger, vaikka sitä ei saa ääneen sanoakaan? Tai käyttäytyy hyvin tyypillisen aspergerin tapaan. Mutta varmaan tuolla Trumpilla itselläänkin saattaisi olla joku adhd tai jotain.

Oliskohan samasta kumman syystä kun jollain terveilläkin. Geenit ja hyvä tuuri.

Vierailija
13/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 5 pistää vielä vähän paremmaksi, mun mielestä myös Ivanka on tosi hyvännäköinen.

Trumpin politiikasta olen tosi pöyristynyt, mutta hänen lastensa ulkonäkö ei siihen liity.

Ivanka on kauhee. Ihmeellinen pikkupää ja kuikelokaula ja Trumpin mutru tipu-suu ja massiivinen tekorinnusta.

Barron on kivannäkönen, toivottavasti siitä kasvaa kunnon demokraatti.

Vierailija
14/18 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persauki kirjoitti:

Martina nostaa jälkikasvuaan jalustalle. Samanlaisia "pallinaamoja" on kaikkien päiväkotien pihat täynnä.

Victoria rupeaa olemaan hyvässä lihassa mutta kyllä se nuorempi on ihan nätti tyttö.

Varmaan ihana siskosuhde tulevaisuudessa jos toisesta kasvaa kaunis miljoonaperijätär ja toisesta ei. Vielä jos tekevät lisää lapsia voi Vikke tuntea itsensä ulkopuoliseksi.

Vierailija
15/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin lapsesta Aitolehden ipanoihin😂

Vierailija
16/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ihmeemmän näköinen kuin muutkaan eliitin penskat. Näkee että äitin poika ja saa kaiken mitä haluaa.

Martinan lapset taas ovat todella söpöjä.

Vierailija
17/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ihmeemmän näköinen kuin muutkaan eliitin penskat. Näkee että äitin poika ja saa kaiken mitä haluaa.

Martinan lapset taas ovat todella söpöjä.

Et oo tosissas!

Vierailija
18/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barron on sen olonen aina julkisuudessa että mun tekis mieli antaa hänelle karhunhalaus. Jopa tälläsessä vannoutuneessa velassa herää joku äidivaisto häntä kohtaan.