Miten muut ovat kommentoineet äitiyttäsi?
Miten muut ihmiset ovat kommentoineet äitiyttäsi (esim. kasvatustapoja, työssäkäyntiä)?
Itselläni on sellainen tilanne, että mies arvostelee kasvatustapojani. En kuulemma pidä lapsille tarpeeksi kuria. Anoppi on samaa mieltä, välillä käyvät yhdessä haukkumaan minua..... Lapset 2 ja 4 v. En kuulemma ole hyvä äiti enkä välitä lapsistani kun en osaa heitä tarpeeksi komentaa.
Kommentit (5)
Olen kuulemma hemmetin hienon tyttären kasvattanut , tytön isä on kuollut . Ja siihen että mjjtapa hyvää en ookkaan saanut aikaiseksi
Itse sain lapseni melko nuorena (18v) ja sain kuulla arvostelua jatkuvasti. Etenkin lapsen hoitoonjättämisestä, jotta joskus voisin viettää omaa aikaa ja lähteä vaikka kavereiden kanssa syömään. Aina sama virsi, kyllä minun olisi pitänyt tietää mihin ryhdyn ja olla lapsi hankkimatta jos mieli tekee rillutella. Nuorilla äideillä ei siis ole oikeutta omaan aikaan IKINÄ!
Enemmän on kommentoitu sitä, että en ole kertonut olevani äiti. En puhu lapsista kovinkaan paljon, joten työkaveri sanoin 3 vuoden työhuonekaveruuden jälkeen, että luuli minun olevan lapseton.
Saman laisia kokemuksia täällä.. Kurinpito on kuuulemma huonoa. En mielestäni ole kuitenkaan huono äiti vain miehen mielestä :(
En muista, että kukaan olisi kauheasti kommentoinut.