Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä Perälä skandaali pakotti jättämään rakastamani ihmisen

Vierailija
16.03.2018 |

Olen 36-vuotias mies ja seurustelin vähän aikaa 22-vuotiaan naisen kanssa. Nyt tilanne on kuitenkin se, että minut on ikäeron/tämän Perälä jutun takia haukuttu niin pahasti molempien lähipiiristä, että ainoa vaihtoehto oli lopettaa suhde.

Olen ihan rikki tällä hetkellä. Suhde loppui ennen kuin ehti kunnolla edes alkaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. :D

Vierailija
2/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel for you! Minä puolestani olen 22-vuotias nainen ja seurustelin pari kuukautta 36-vuotiaan miehen kanssa. Meitä ei kukaan ehtinyt haukkua, mutta lopetimme suhteen, että voimme tulla keräämään sympatiaa vauva-palstalle. Ehkä meidän pitäisi tavata ja lohduttaa toisiamme? Kuka tietää, ehkä se oli kauniin suhteen alku..? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä skandaali?

Vierailija
4/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, teit oikein. Naiset säilyvät kuitenkin pidempään nuorekkaampina, joten nyt naisella on mahdollisuus suhteeseen samanikäisen tai nuoremman miehen kanssa, jolloin he ovat ulkoisesti (ehkä myös sisäisesti) tasapainoisempi pari.

Vierailija
5/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän liioittele. Ei kait kannata ottaa kaikkea vakavasti. Kateellisia ovat....

Vierailija
6/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minun vanhemmillani on 13 vuotta ikäeroa. Kävin juuri parin tunnin vakavan keskustelun äitini kanssa ja sain hänet lopulta suostumaan eroon isästäni. Se tulee olemaan raskasta meille kaikille, koska nuorin sisarukseni on vasta kolmevuotias ja minä (esikoinen) neljätoista. Tiedän kuitenkin sydämessäni, että tämä ratkaisu on oikein, kuten sinäkin tiedät omasta ratkaisustasi. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi. 

Vierailija
7/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus voittaa kaiken.

Vierailija
8/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teit oikein. Jos rakastaa niin ei sido rakkaastaan itselleen ilmaista omaishoitajaa. Miehet kuolevat aiemmin jo muutenkin.

Vierailija
9/9 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, kun tämä palsta on mennyt tylsäksi. Joka toinen kommentti koskee jonkun radiotoimittajan seurustelusuhdetta, enkä tajua, miksi siitä pitää metelöidä. Tää on kuin avohoito-osasto nykyään. Ei viitsi enää käydä.