Voiko teistä ihminen olla puoleensavetävä vaikkei olisi kovin kaunis tai komea?
Kommentit (34)
jos naisella on isot tissit tai miehellä korkea status.
Totta kai.
Tapailen vajaa viisikymppistä miestä, joka ei todellakaan ole komea sanan varsinaisessa merkityksessä. Hänen ulkonäkönsä kuitenkin viehtättää minua ja hän on mukava, hauska ja fiksu. Hän osaa vielä kokata uskomattoman hyvää ruokaa. Hän on mielestäni kokonaisuutena todella puoleensavetävä.
Kyllä. Karisma tuleekin yleensä ihan muusta kuin ulkonäöstä.
Voi, tottakai! Ei se ulkokuori ole kaiken mitta, ja joku yksityiskohta saattaa olla niin puoleensavetävä, ettei muulla ole edes väliä.
Kyllä. Paljon paljon vaikuttaa sekin miten kantaa itsensä, paitsi ehkä jossai somekuvissa, ja miten käyttäytyy.
Kauneus ja komeus on hyvin laaja käsite, makuja on hyvin moneen lähtöön...
Todellakin esimerkiksi puhelahjojen takia. Itse rakastan ihmisiä joilla on viehättävä ääni.
Ehdottomasti. Tunnen yhden miehen joka on ulkonäöltään hyvin vaatimaton (mieheksi aika lyhyt, ei erityisen komeat kasvot, perus ei-urheilevan kroppa) mutta hän on käsittämättömän charmikas jotenkin. Helvetin hyvä huumorintaju ja tilannetaju, älykäs kuin mikä ja niin hyvät sosiaaliset taidot että vaan vetää ihmisiä puoleensa. Kaikki haluavat ystävystyä ja naisvientiä riittää liiaksi asti.
Tottakai. Sekä miehissä ja naisissa on niitä viehättäviä karismaattisia persoonia, joista ei edes tajua, ellei ihan katsomalla katso, että nämä eivät ole varsinaisesti mitään kauniita/komeita. Näitä päätyy ihan filmitähdiksi asti.
Ja jostain hiirulaisesta ei välttämättä kukaan huomaa, että tällä olisi ihan klassisen kauniit kasvonpiirteet.
Jos on isot tissit niin joo. Jopa ehkä korostaa seksikkyyttä jos ei ole niin kaunis mutta muhkeat bosat.
Voi olla. Ihan samalla tavalla kuin komea tai kaunis voi olla luontaantyöntävä.
Kyllä.Oon aina tykänny miehistä jotka on hauskoja ja saa mut nauramaan.Vaikka mies ei ois komea mutta sillä on sana hallussa niin sen ulkonäkökin muuttuu mun silmissä paremmaksi.
Ehdottomasti kyllä. Tälläkin hetkellä eräs sellainen mies vetää minua magneetin lailla puoleensa ja ajatukseni ovat hänessä ja jutuissamme. :)
Kyllä voi. Itsekin olin ihastunut erääseen työkaveriini, joka oli (tai on tietysti yhä) minua melkein kaksikymmentä vuotta vanhempi, ihan tavallisen näköinen mies, kroppa sellainen kuin voi odottaakin pelkkää toimistotyötä aina tehneeltä 5-kymppiseltä mieheltä, hiuksetkin vähän harvenemaan päin. Minuun kuitenkin vetosi hänen persoonallisuutensa, hyvällä tavalla voimakastahtoinen johtaja-tyyppi. Pidän nimenomaan sellaisista miehistä.
Työkaverini oli naimissa ja 4 lapsen isä, joten mitään ei meinannutkaan tapahtua, mutta mielessä se on yhä silti toisinaan, vaikka ollaankin nykyään jo eri työpaikoissa.
KARISMA, se on aidosti se joka vie.. Ehkä hyvännäköisillä ihmisillä on näin yleisesti ottaen parempi itsetunto, joka lisää karismaa, mutta ei takaa sitä.. Mutta voi sitä olla ties minkäNÄKÖISILLÄ ihmisillä.
Mistä karisma syntyy.? Joiin tekijä mut mikä?
Ystäväni ei ole kaunis nainen, mutta hän on jotenkin niin ihanan itsevarma ja kaikille ystävällinen, joten hän on hyvin puoleensavetävä monen mielestä. Hänellä on ylimääräisiä kiloja ja pituutta ei ole edes 160 cm, mutta iloinen nauru ja hymy tuovat hänen luokseen ihmisiä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä karisma syntyy.? Joiin tekijä mut mikä?
Sitä vaan on joissain ihmisissä. Ihminen joka on reilusti oma itsensä, ei vedä mitään roolia. On tilanne tajua ja käytöstapoja. On huumorintajua ja sulautuu seuraan kuin seuraan. Terve itsetunto olematta kuitenkaan itserakas.
voi