Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko teistä ihminen olla puoleensavetävä vaikkei olisi kovin kaunis tai komea?

Vierailija
16.03.2018 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todellakin. Itse olin ennen erittäin kriittinen miesten suhteen ulkonäöllisesti. Tiedän on erittäin typerää. Itse pidän kunnostani huolta ja odotin aina sitä toiseltakin. Aina oli mies joka oli tikissä. Sitten töiden kautta tutustuin nykyiseen mieheen, joka ei ollut se ensimmäinen mies jota ravintolassa katsellaan. Mutta se luonne ja asenne ja se miten hän kohtelee muita, niin teki vaikutuksen. Kun pyysin häntä ulos, niin hän luuli että se oli vitsi. Pikkasen on masua, mutta on oikea mies. En vaihtaisi mihinkään tätä. Hänen kaveri kerran yritti iskeä minua baarissa. Sanoi törkeästi että mitä minä näen hänessä. Ota kunnon urheileva mies.. Hyi helvetti että ällötti se kommentti ja mieheni vähättely. Sanoin sille, että et ole lähelläkään sitä mitä mun mies on. Kerroin miehelleni siitä sen kaverista mitä sanoi.

Vierailija
22/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mietin erästä miestä nyt suurinpiirtein tauotta. Hän ei ole komea ehkä muiden mielestä, mutta jos hän on paikalla, niin en huomaa vaikka minkälainen komistus kävelisi vastaan. Miehen iloisesti tuikkivat silmät, hyvin soljuva keskustelu ja täydellinen läsnäolo jutellessamme sen varmaan tekivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Mä olen aina ihastunut semmosiin ihan tavallisen näköisiin miehiin.

Vierailija
25/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Vierailija
26/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisessa tärkeintä on luonne. Olenkin jo naimisissa ihanan naisen kanssa.

Vierailija
27/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi. - Miksi ei voi? - Miten esimerkiksi syntymäsokeat esimerkiksi muutoin ikinä löytäisivät kumppanin itselleen?

Vierailija
28/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies. 💞 Hän on vammautunut, vähän vino, ylipainoakin on. Kasvoiltaan suht tavallinen. Mutta tuo luonne, tuo huumorintaju, tuo lempeys, huolehtivaisuus, hyvä isyys. Tuo tumma ääni joka saa pöksyt kostumaan. Hmm... Taidan laittaa muksut nukkumaan ja vietellä tuon peiton alle 😉

Vierailija
29/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Ehdottomasti. Sitä sanotaan karismaksi.

Vierailija
30/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottaa helpommin itseään vähemmän viehättävän. Miehillä pitää olla itseään herkumpi.

Vierailija
31/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Täydellisen näköinen mies ei saa minussa aikaan yhtikäs mitään, jos ei muuten sytytä. Sama naisissa.

Tilannetaju, rohkeus, eleet, huumori, rauhallisuus ja hauska asenne elämään on ne jutut mitkä kiinnostaa.

Vierailija
32/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa helpommin itseään vähemmän viehättävän. Miehillä pitää olla itseään herkumpi.

Höpsistä! Kyllä niin naisille kuin miehillekin kelpaavat tavalliset ihmiset kunhan vain joku muu asia yhdistää.

Vierailija
33/34 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop!

Vierailija
34/34 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi... kyllähän moni ihminen omaa ulkonäössä jotain ns. Persoonallista mikä voi tehä heistä hyvinkin viehättäviä vaikkeivät ole mitään ns. Rotunaisiin/miehiä. Tai sitten joku ei ensisilmäyksellä ole ihmeempi mutta luonne ja asenne on niin kultainen että heistä tulee muiden silmissä hyvinkin ihastuttavia..