Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnistunut tekemään av:lle provon, jota ei ole epäilty provoksi?

Vierailija
16.03.2018 |

Voit myös kertoa, mikä oli onnistunut provosi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viime vuosituhannella tehtailin yhtenä tylsänä aamuna ekan sivun täyteen omia avauksia eri aiheista. Niihin mammat innolla tarttuivat ja minä seurailin, mikä ketju kehittyy nopeiten.

Vierailija
22/31 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että täällä on provoja, vaan ihmiset jotka eivät tunne toisten ajatuksia, luulevat aitoja mielipiteitä provoiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tein kerran aloituksen jossa ”epäilin mieheni pettävän”. Ketju pysyi ylhäällä varmaan puoli vuotta. :D

Vierailija
24/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista. On kyllä osa vaikuttanut uskovan jutun, mutta ehkä ne vain trollaa mukana...

Tein joskus läppäuutisen, että joku mies/poika oli muka esittänyt naisprostituoitua ja saanut siitä tuomion. Tai jotenkin noin se meni. Kun sanoin että se oli läppä, niin muistaakseni joku sanoi, että hän uskoi sen. En tiedä onko ketju jo poistettu. Siitä on kyllä jo aikaa. Siihen tuli ehkä vaan pari vastausta, ettei oikein menestynyt. :(

Vierailija
25/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto teiän kanssa.😈

Vierailija
26/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta päinvastoin kyllä. On oltu varmoja, että aloitukseni on provo ja kaikki lopulta tulleet siihen tulokseen ja ketju katkeaa, vaikka viesti on ollut täyttä totta. Ainakin sellainen, kun olin vihainen, että mieheni meni lupaamaan taata veljensä lainaa kysymättä minulta mitään. Täällä tiedettiin, ettei henkilötapaukset kelpaa eikä voi taata, jos itsellä on velkaa, mutta kyllä se onnistui silti.

Vierailija
27/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakin. Esimerkiksi lasten kasvatuksesta pari joiden takia mammat ovat menettäneet hermonsa.

Kerran tein provon joka oli mielestäni aivan sairas ja läpinäkyvä provo mutta ihmiset kirjoittivat siihen tosissaan montakymmentä sivua. Harmikseni en enää muista mistä oli kyse.

Itse taas olen jossain keskustelussa trollannut mielestäni ilmiselvästi, että olen muka jotain tiettyä mieltä, vaikken ole. Ei sitä voi edes laskea trollaamiseksi, jos on vain todella sarkastinen. Laitoin viesteihin vielä selkeyden vuoksi jotain !11-merkkejä loppuun, että varmasti ymmärrettäisiin vitsiksi, ja kun ei ymmärretty, niin seuraaviin viesteihin laitoin noita merkkejä enemmän. Mutta ei silti ymmärretty. Ellei sitten minua vain trollattu!

Vierailija
28/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole onnistunut tuossa. Kaikkia aloituksia epäillään provoksi, koska tämä nyt on tällainen hupipalsta luonteeltaan.  Väsynyttä jankata jotain provoa joka välissä. 

Vierailija
29/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viesteihin vielä selkeyden vuoksi jotain !11-merkkejä loppuun, että varmasti ymmärrettäisiin vitsiksi, ja kun ei ymmärretty, niin seuraaviin viesteihin laitoin noita merkkejä enemmän. Mutta ei silti ymmärretty. Ellei sitten minua vain trollattu!

Mitä nuo selkeyden vuoksi viestisi loppuun laittamat merkit tarkoittavat?

Kysyy tietämätön

Vierailija
30/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole onnistunut tuossa. Kaikkia aloituksia epäillään provoksi, koska tämä nyt on tällainen hupipalsta luonteeltaan.  Väsynyttä jankata jotain provoa joka välissä. 

Näin on. Asiat, joita todella tapahtuu oikeassa elämässä, ovat av:lla kaikki provoja.

Vierailija
31/31 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viesteihin vielä selkeyden vuoksi jotain !11-merkkejä loppuun, että varmasti ymmärrettäisiin vitsiksi, ja kun ei ymmärretty, niin seuraaviin viesteihin laitoin noita merkkejä enemmän. Mutta ei silti ymmärretty. Ellei sitten minua vain trollattu!

Mitä nuo selkeyden vuoksi viestisi loppuun laittamat merkit tarkoittavat?

Kysyy tietämätön

Siis, jos kirjoittaa vaikka näin, niin ei ole silloin tosissaan!112

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän