Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäisikö teitä, jos miehenne...

Vierailija
16.03.2018 |

naispuolinen ystävä kommentoisi kaikkeen Facebookissa hänelle "<3" tai pussaushymiöillä. Eivät ole edes kovin läheisiä, mutta nainen vaikuttaa innokkaalta. Lisäksi aina tapaamisen jälkeen hehkuttaa "olipa ihanaa tavata Pekka <3 mikä onni <3"

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai häiritsisi.

Vierailija
2/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehelläs olla kyseisen daamin kanssa vähän muutakin kun ystävyyssuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa miehelläs olla kyseisen daamin kanssa vähän muutakin kun ystävyyssuhde.

Myönnän murtautuneeni miehen Faceen kerran, ja en ainakaan sieltä löytänyt mitään siihen viittaavaa, vaikka nainen mielestäni vaikuttaakin kiinnostuneelta.

Miehen firma on kotona, enkä tiedä missä vaiheessa hän ehtisi pettämisreissuille, että taidan häneen kuitenkin luottaa. Nainen on kahden lapsen yksinhuoltaja, eikä hänelläkään varmaan liikaa vapaa-aikaa.

Ap

Vierailija
4/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen olen muutamaankin kertaan ottanut puheeksi, ja mies siitä yleensä suuttuu, koska ei kuulemma enää jaksa puhua samasta aiheesta. Uskon, että ärsyttää, mutta sama meno silti jatkuu.

Ap

Vierailija
5/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei asiallista kommentointia kyseiseltä naiselta.

Vierailija
6/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttia naiselta, etenkin jos tietää et ootte kimpassa. Nää on näitä elämäm koulun käyneitä tai epätoivoisia.

Vierailija
7/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheen olen muutamaankin kertaan ottanut puheeksi, ja mies siitä yleensä suuttuu, koska ei kuulemma enää jaksa puhua samasta aiheesta. Uskon, että ärsyttää, mutta sama meno silti jatkuu.

Ap

Joo varmaan ärsyttää, mutta ihmeellinen tarve suojella tuota naista. En katselisi. Parisuhteessa pitää osata vähän karsia tällasia tyyppejä ja ottaa etäisyyttä.

Vierailija
8/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun mies on vastuussa jonkun muun ihmisen käytöksestä? Nolatkoon rouva ihan rauhassa itsensä.

Vierailija
9/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun mies on vastuussa jonkun muun ihmisen käytöksestä? Nolatkoon rouva ihan rauhassa itsensä.

Ei olekaan, lähinnä vituttaa, kun sukulaiset kyselevät, että onko meillä ero tullut ja miehellä uusi nainen.

Ap

Vierailija
10/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kannata ainakaan liian ystävällinen olla tälle. Samaa mieltä edellisen kanssa,on junttia naiselta. EN haluisi että miehellä tuollaisia kavereita.

Vierailija
11/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan, lähinnä vituttaa, kun sukulaiset kyselevät, että onko meillä ero tullut ja miehellä uusi nainen.

Ap

Kannattaako joku vituksesta hikeä ottaa, kun itse kuitenkin tietää missä mennään?

Vierailija
12/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tietoinen, että ystävän voi poistaa facebookissa? Mieti mikä on miehen motiivi olla poistamatta. Pitääkin aina muistaa, että kaikki ihmissuhteet on kahden kauppaa.

Vierailija
13/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon samaa mieltä kuin tuo edellä ja missä tää nainen on ehtinyt nähdä koko pekkaa?

Miehesi ei jaksa - eli ei halua puhua aiheesta?

Vierailija
14/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaako joku vituksesta hikeä ottaa, kun itse kuitenkin tietää missä mennään?

Kyllä muakin vituttaisi jos mies laittaisi mut tollaiseen välikäteen.

Vierailija
15/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä muakin vituttaisi jos mies laittaisi mut tollaiseen välikäteen.

Millaiseen välikäteen mies on ap laittanut?

Vierailija
16/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisi enemmin jos tuo ei häritsisi miestäni.

Vierailija
17/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ego yhden myötähäpeä naisen kestää :D

Vierailija
18/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korpeis moinen  lässytys.

Vierailija
19/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen assarit (entinen ja nykyinen) laittoivat aina viestin loppuun puss & kram eli pusut ja halit:)

Ei siis virallisten viestien joita voisi joutua lähettämään yrityksessä  eteenpäin vaan sellaisissa "normaaleissa"  oli-kiva-illallinen tai oli-mukava-nähdä-pitkästä-aikaa viesteissä. Tiedän että molemmat olisivat auliisti pudottaneet pöksynsä heti kun mies olisi vain vihjannut:) Ehkä teki/tekeekin sen mutta en usko. Nuorempia upean näköisiä naisia, tuskin niitä oikeasti tuollainen tukevoitunut harmaakettu kiinnostaa (puku päällä ihan ok vielä mutta alasti....!)

Vierailija
20/33 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan yliystävällisesti vihjaisin facessa, johkin naisen kirjoittamaan "ihanaa tavata pekka" -kommenttiin, että "pekka on kyllä ihana, oon iloinen että miehelläni on sun kaltainen kaveri" ja sydän perään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan