Ärsyttäisikö teitä, jos miehenne...
naispuolinen ystävä kommentoisi kaikkeen Facebookissa hänelle "<3" tai pussaushymiöillä. Eivät ole edes kovin läheisiä, mutta nainen vaikuttaa innokkaalta. Lisäksi aina tapaamisen jälkeen hehkuttaa "olipa ihanaa tavata Pekka <3 mikä onni <3"
Kommentit (33)
Ärsyttäisihän se varmaankin...
Kirjoitteleeko tuo ystävä vastaavia juttuja muistakin kavereistaan vai nauttiiko Pekka erityistä suosiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheen olen muutamaankin kertaan ottanut puheeksi, ja mies siitä yleensä suuttuu, koska ei kuulemma enää jaksa puhua samasta aiheesta. Uskon, että ärsyttää, mutta sama meno silti jatkuu.
Ap
Miehelläni on entinen työkaveri, nainen, joka käyttäytyy noin. Mutta hän vain ON sellainen, ja itseasiassa muutenkin rakastettava persoona.
Olen itsekin tavannut tuon naisen muutaman kerran, ja hän on samanlainen luonnossakin. Hän on aidosti iloinen ja sydämellinen, tapaavat mieheni kanssa harvoin enää mutta sen jälkeen hän kyllä muistaa kiittää näkemisestä Facessa ja tekstarilla.Se on tietty eri juttu jos sydämiä viljelevä nainen on jotenkin feikki muuten.
Juu tämä tuli mullekin mieleen. Mutta jos kyseessä olisi tuollainen supermukava tapaus, niin tuskin ap sellaisesta vaivautuisi kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies tietoinen, että ystävän voi poistaa facebookissa? Mieti mikä on miehen motiivi olla poistamatta. Pitääkin aina muistaa, että kaikki ihmissuhteet on kahden kauppaa.
Mulla on pari kaveria jotka osaavat olla FB:ssä erittäin noloja ja kirjoitella juttuja joita saa hävetä jos mun seinälleni osuvat. En kuitenkaan poista heitä koska livenä ovat mitä mukavampia ihmisiä ja erittäin hyviä ystäviä. Katson siis tuota some-hölmöilyä läpi sormien heidän kohdallaan.
Voisiko olla joku tällainen juttu ap:n miehellä?
Kirjoitteleeko hän siis miehen seinälle vai omia statuksiaan?
Kuulostaa kyllä siltä että se akka yrittää ihan tahallaan olla ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun mies on vastuussa jonkun muun ihmisen käytöksestä? Nolatkoon rouva ihan rauhassa itsensä.
Ei olekaan, lähinnä vituttaa, kun sukulaiset kyselevät, että onko meillä ero tullut ja miehellä uusi nainen.
Ap
Hyvä ettet sentään ole naimissa jonkun nuorisoidolin kanssa.
Mitähän ne sukulaisesi oikein sanoisivatkaan jos kymmenet tuhannet teinitytöt lähettäisivät miehellesi ihailijapostia.
Ei ärsyttäisi. Enemmän säälisin kyseistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheen olen muutamaankin kertaan ottanut puheeksi, ja mies siitä yleensä suuttuu, koska ei kuulemma enää jaksa puhua samasta aiheesta. Uskon, että ärsyttää, mutta sama meno silti jatkuu.
Ap
Miehelläni on entinen työkaveri, nainen, joka käyttäytyy noin. Mutta hän vain ON sellainen, ja itseasiassa muutenkin rakastettava persoona.
Olen itsekin tavannut tuon naisen muutaman kerran, ja hän on samanlainen luonnossakin. Hän on aidosti iloinen ja sydämellinen, tapaavat mieheni kanssa harvoin enää mutta sen jälkeen hän kyllä muistaa kiittää näkemisestä Facessa ja tekstarilla.Se on tietty eri juttu jos sydämiä viljelevä nainen on jotenkin feikki muuten.
Tätä mietin myös. Minusta julkisesti ja avoimesti laitetut sydämet on hyväksyttäviä, yleensä. Eri asia on, jos on salassa viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tätä mietin myös. Minusta julkisesti ja avoimesti laitetut sydämet on hyväksyttäviä, yleensä. Eri asia on, jos on salassa viestittelyä.
Julkisesti laitetut saattaa olla tahallista ärsyttämistä ja vihjailua.
Hiukan noloa tuollainen julkinen fb:ssä kiittely muutenkin, saati sitten tuossa tilanteessa.
Eikö tuo jälkikäteishehkutus oo jo vähän pois muodista. Vähemmän näkee näitä "kiitos ihanat mahtavasta seurasta taas" -julkilausumia enää :D
Ja juu ärsyttäisi, enemmän kyllä ihmettelisin miehen käytöstä että miksi pitää tuollaista edes kaverina. Itse miettisin kumppanin tunteita ensin. Tietysti jos nyt vaan on sellainen ns. persoona, joka tekee tuota kaikille niin ei kai siinä sitten. Noloa silti.
Onko ko. nainen vähän ns. simple minded?
Olen itsekin tavannut tuon naisen muutaman kerran, ja hän on samanlainen luonnossakin. Hän on aidosti iloinen ja sydämellinen, tapaavat mieheni kanssa harvoin enää mutta sen jälkeen hän kyllä muistaa kiittää näkemisestä Facessa ja tekstarilla.
Se on tietty eri juttu jos sydämiä viljelevä nainen on jotenkin feikki muuten.