Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää minulle naisystäväni käytös? Suuttui kun minulla on puhelimessa muistutus hänen syntymäpäivästään

Vierailija
16.03.2018 |

Olin asettanut muistutuksen päivää ennen naisystävän syntymäpäivää varmuuden vuoksi. Pahaksi onnekseni se kuitenkin alkoi pimputtaa naisen nähden. Nainen alkoi vinoilla "Ai etkö sä olisi muuten muistanut, onko sulla siellä muidenkin naisten synttäreille samanlainen" ja lähti kotiinsa. Seuraavana päivänä menin viemään lahjaa (kukkia ja suklaata, ei kai niistä pitäisi voida mieltään pahoittaa?) Nainen sanoi että kai sulla oli nyt muistutus päällä että pääset tuostakin velvollisuudesta. Nykäisi lahjat kädestäni ja löi oven kiinni.

Mitä tein väärin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mitään... mutta provohan tämä olikin.

Vierailija
2/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vika on siinä, että olet erehtynyt seurustelemaan sekopään kanssa. Nyt on hyvä hetki kääntää kengänkärjet toiseen suuntaan ja aloittaa viikonloppunvietto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt muuta väärin, kuin valinnut väärän naisen.

Vierailija
4/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä oli kuukautiset? Itse olen ainakin silloin pahalla päällä ja tiuskin jälkikäteen ajateltuna mitättömistä syistä.

Vierailija
5/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus puhelimessa on fiksua.

Naisystävän käytös ei ole. Hänen syntymäpäivänsä ei ole mikään yleisen palvonnan päivä, jonka pitäisi olla tulisin kirjaimin sieluusi poltettuna. Hän varmaan myös odottaa, että muistat teidän vuosipäivän, ensimmäisen suudelman ja sen kerran kun kävelitte käsikkäin lumista kujaa ja hän näki hiutaleet ripsissäsi ja tajusi että tätä miestä sopii kouluttaa.

En ole mykkäkoulun kannalla, mutta nyt ehdottaisin että anna toisen olla ihan rauhassa niin pitkään kun hänestä siltä tuntuu. Älä missään nimessä pyydä anteeksi!

Jos ei viikkoon kuulu, niin laita tekstari että oliko tämä nyt tässä, itse arvostat aikuista parisuhdetta, jossa voidaan keskustella.

Vierailija
6/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään.

Vierailija
7/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta sillä 1% todennäköisyydellä, että ei: Teit väärin valitsemalla noin typerän naisen.

Vierailija
8/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu taas.

Vierailija
9/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin minäkin naljaillut mutta leikkisästi. Ei munkaan puoliso muista vieläkään joskus kuulemma kesällä ne on :) juuh ja sinähän voit sanoa hånelle näkemiin ja hyvädti jos kerran pitää tuollaisesta ruveta mouruammaan. Jätä omaan arvoonsa. Tietty sama naisille kuin miehille. Tosin miehet ei horveesti jaksa kiinnosstaaa synttäripäivånsä.

Vierailija
10/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lastenkin syntymäpäivät kaikissa kalentereissa, toki ne muistan muutenkin. 

Vierailija
11/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole kaikki ihan kotona. Myös mustasukkaisuuteen taipuvainen.

Vierailija
12/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä provo ole. Hienoa että sinulla oli muistutus syntymäpäivästä. Itse en muista ihmisten synttäreitä - ja se on tosi noloa. En vaikka Facebook näyttää ne hyvissä ajoin. Pisteet aloittajalle, sen sijaan naisystävän nololle käytökselle alapeukkua.

Vierailija
13/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei ole provo (kerrankin oikeasti toivon, että on ), taisi tulkita, ettei merkitse sinulle tarpeeksi, että "edes" muistaisit syntymäpäivän ilman muistutusta.

Kaikki eivät ymmärrä, ettei jokainen ole hyvä päivämäärissä (omakin syntymäpäiväni on vähän niin ja näin, että huomaanko aina, vaikka sen päiväyksen sentään muistan varmasti).

Vierailija
14/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi ois just ihanaa ja söpöä jos miehellä on muistutus. Sehän tarkoittaa vain sitä, että mies ei halua vahingossakaan unohtaa, jos on vaikka vähän hajamielinen :)

Vierailija
15/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon huutelijat ei usko että näitä naislapsia riittää?

Joka naisten-, ystävän- , äitien- ja milloin minkäkin päivän aikaan täällä naislapset ulisee lahjoista , muistamisesta, niiden puutteesta tai vääristä lahjoista ja muistamisista.

Vierailija
16/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tehnyt mitään väärin.

Seurusteletko Iines Ankan kanssa? Outoa käytöstä. Epäilisin, että naisella on päässä jotain vikaa. Jos pystytte rakentavaan keskusteluun vielä tämän jälkeen, niin ehkä teillä voi olla ihan hyväkin tulevaisuus, mutta tuskinpa muuten. Nainen taisi ottaa tuon jotenkin henkilökohtaisesti ja epäilisin, että kyse on jostain laajemmastakin asiasta. Ehkä hänelle syntymäpäivät on todella tärkeitä ja hän tulkitsi tuon nyt niin, ettei merkitse sulle mitään. Se on aika kypsymätöntä ja kapeaa ajattelua. Miten hän on sua muistanut syntymäpäivänäsi?

Sitä paitsi ihmisillä on kalenterimerkintöjä niistäkin jutuista, jotka varmasti muistaa. Oma syntymäpäivä, iso leikkaus, äidin hautajaiset jne.

Jos mulle kävisi noin, niin laittaisin todennäköisesti homman poikki. Ymmärrän epärationaalista mielipahaa aika pitkälle, mutta aikuisen pitäisi osata hoitaa se vetämättä muita siihen mukaan. Kukin on niistä tunteista itse vastuussa, eikä siihen voi muita vetää mukaan. Voi niistä puhua, mutta ei niille pidä sen kummempaa merkitystä antaa.

Vierailija
17/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies ei vieläkään muista mun syntymäpäivää eikä vuosipäivääkään mutta se vaan huvittaa mua.

No nyt just tajusin et meidän hääpäivähän taisi olla 4 päivää sitten!!! Näköjään molemmat unohdettiin :) :)

Ihan sama, kunhan on rakkautta

Vierailija
18/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... En nyt suuttuisi, mutta kyllä ihmettelisin jos mieheni ei vielä 8 vuoden jälkeenkään muistaisi syntymäpäivääni. Ei ole mielestäni liikaa vaadittu opetella muistamaan puolison ja omien lasten syntymäpäiviä. Kyse ei kuitenkaan ole mistään Pähkinäsaaren rauha-triviasta.

Vierailija
19/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä nainen sinulla. Itse naisena olisin pitänyt suuni kiinni ja ajatellut että huomenna sitten juhlitaan! Se nainen pitää sinua itsestäänselvyytenä. Sinusta tulee kynnysmatto hänelle. Odota että hän ottaa sinuun yhteyttä. Jos ei ota niin sano heipat sille.

Vierailija
20/26 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provon huutelijat ei usko että näitä naislapsia riittää?

Joka naisten-, ystävän- , äitien- ja milloin minkäkin päivän aikaan täällä naislapset ulisee lahjoista , muistamisesta, niiden puutteesta tai vääristä lahjoista ja muistamisista.

Mikäli jättää kokonaan muistamatta, niin siinähän tapauksessa voi sanoa vain, että typerä ukko, kun ei laittanut edes sitä puhelinmuistutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan