Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministi. Oletko jotenkin suojautunut siltä mahdollisuudelta, että joudut lasten kanssa asumaan varakkaan miehesi alakerrassa säilyttääksesi elintasosi

Vierailija
16.03.2018 |

sen jälkeen kun miehesi on vaihtanut nuorempaan?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005590013.html

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan olemalla feministi. Tuo nainen on tehnyt arvojensa pohjalta aika pitkän sarjan sellaisia valintoja, jotka tuskin tulisivat feministille mieleen. :/

Vierailija
2/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio hankkia lapsia tai miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyttäessä varmaan tunnistautuu feministiksi tuokin.

Vierailija
4/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mies ei ole varakas ja minä olen maksanut asunnosta itsekin puolet. Eikä meillä edes ole alakertaa.

Vierailija
5/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut hankkia yli 1 kpl lapsia tai luopua omasta urasta.

Vierailija
6/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska mies ei ole varakas ja minä olen maksanut asunnosta itsekin puolet. Eikä meillä edes ole alakertaa.

No tuo on yksi tapa suojautua.

Vierailija
7/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuni

- Ei lapsia [x]

- Ei miestä [x]

- Koulutus ja työ [x]

Oliko ap muuta?

Vierailija
8/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tälle Heatherille ansiotöissä käyminen täysin vieras käsite, kun on taloudellisesti riippuvainen exästään?

Vierailija
9/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne nimenomaan ole feministit jotka tällaiselta osaavat suojautua ja konservatiiviset pikkuvaimot niitä, joille näin voi käydä? 

Vierailija
10/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo juttu liittyy millään tavalla feminismiin?

Minulla on sama koulutus ja samat tulot kuin miehelläni, joten ihan ensimmäiseksi minun ei  tarvitse häneltä anoa armopaloja, jos ero tulisi. 

Vierailija
11/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida edes tietää, missä ex-mieheni nykyisin asuu. Avioerosta on 25 vuotta. Itse tulen toimeen varsin mukavasti. Nykyisen miesystävän kanssa ei ole suunnitteilla muuttaa yhteen.

Vierailija
12/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia eikä alakertaa, mieheni ei ole varakas ja mulla on työpaikka. Pukeudun sujuvasti henkkamaukan rytkyihin jo valmiiksi. Olen siis tuollaiselta kohtalolta suojautunut erinomaisen hyvin. Hitsit kun oonkin ollut kaukaa viisas! 😂😂

Vierailija
13/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tällä palstalla feministi ei tarkoita feministiä vaan se on haukkumasana naisille jotka kehtaavat vaatia tasa-arvoista kohtelua eivätkä alistua vain seksiobjekteiksi. Taikka sellaisille miehillekkin jotka ovat niin "röyhkeitä" että kehtaa jopa puolustaa vähemmistöjä.

Vierailija
14/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon perheeseen enemmän tuloja kuin mies, omistan puolet omaisuudesta mä, myös miehen yrityksestä. Hoidan sekä yksityistalouden että yrityksen raha-asiat ja kirjanpidon. Mies voi vaihtaa halutessaan nuorempaan koska tahansa. Ei haittaisi minua.

Vierailija
15/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tälle Heatherille ansiotöissä käyminen täysin vieras käsite, kun on taloudellisesti riippuvainen exästään?

Onkohan omaa sukua Heather Karpela joka on vaan kannustettu noin huonoon jamaan? Ei saa elätettyä itseään sitten millään.

Vierailija
16/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh. Tällaisissa asioissa ei ihan aina voi luottaa henkilön omaan arvioon asiasta. Pitäisi ensin ainakin tietää, mitä se feminismi on, jotta voisi perustellusti väittää mitään omasta suhteutumisestaan feminismiin. Vähän niinkuin rsistienkaan kohdalla paras tapa selvittää ovatko rsisteja ei ole kysyä, että oletko rsisti.

Vierailija
17/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka käy itsekin töissä saaden riittävästi palkkaa, elää realismissa, eikä tuhlaa rahojaan kaikenlaisiin turhuuksiin kyllä pärjää yksinkin myös eron jälkeenkin. Ne eron jälkeen taloudellisissa vaikeuksissa elävät naiset ovat useimmiten työttömiä, elävät liikaa unelmissa, tuhlaavat rahojansa monenlaisiin turhuuksiin. Eivätkä osaa käyttää rahojaan järkevästi. Ei mitään merkitystä sillä että onko nainen feministi vai ei.

Vierailija
18/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kysymys olisi pikemminkin, että mitä kaikkea pitää tehdä päin hoota, jotta päätyy tuollaiseen tilanteeseen?

Vierailija
19/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa taitaa olla kuitenkin yleisempää, että eron jälkeen pohja putoaa mieheltä: töissäkäyvä vaimo kyllästyy miehen päihdeongelmaan ja lähtee lapset mukanaan, työtön mies jää kaksin pullon kanssa täysin tyhjän päälle ja joutuu mahdollisesti jopa maksamaan elareita (huomattava osa miehistä ei muuten maksa, vaikka heillä olisi siihen velvollisuus vaan kiemurtelee tilanteesta kuin karkkia varastanut kakara).

Vierailija
20/20 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh. Tällaisissa asioissa ei ihan aina voi luottaa henkilön omaan arvioon asiasta. Pitäisi ensin ainakin tietää, mitä se feminismi on, jotta voisi perustellusti väittää mitään omasta suhteutumisestaan feminismiin. Vähän niinkuin rsistienkaan kohdalla paras tapa selvittää ovatko rsisteja ei ole kysyä, että oletko rsisti.

Tuo on kyllä totta. Yhden mun sukulaismiehen päivittäiseen kielenkäyttöön kuuluu etniseen taustaan liittyvät haukkumasanat muista ihmisistä, ja jokainen pienikin vastoinkäyminen on aina joko jonkun m.a.mun tai romanin vika. Mutta rsisti hän ei myönnä olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä