Tuli jotenkin hölmö olo eilen, kun näytin ajokorttia lidlin kassalla
Piti 10% alennuksen saadakseen näyttää mitä tahansa korttia. Näytin sitten ajokorttia ja molemmat, minä ja myyjä, hymyilimme vaivaantuneesti.
Mitä järkeä? Bonuskorteille vattuilua? Ainakin tuli hölmö olo!!!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Piti 10% alennuksen saadakseen näyttää mitä tahansa korttia. Näytin sitten ajokorttia ja molemmat, minä ja myyjä, hymyilimme vaivaantuneesti.
Mitä järkeä? Bonuskorteille vattuilua? Ainakin tuli hölmö olo!!!
Ei tarvi näyttää, radiomainoksen mukaan vilautus riittää.
Ihan hyvä kampanja, kunha joku toope kassapimatsu ei olisi ryssinyt sitä sillä että ei antanut alennusta pankkikortilla maksaneelle asiakkaalle. Viläköhän kyseinen kassa on töissä Lidlissä?
No jopas nyt on tukka liian kireellä.
Mä vilautin eilen toimikorttiani ja hymyiltiin myyjän kanssa yhdessä asialle, ja takana oleva asiakas joka ei ollut kuullut tästä, oli ihan ihmeissään että minkä firman korteilla saa jonkun alennuksen?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut alennukset, vaikken ole mitään kortteja näyttänyt.
Mutta vaikka joku kassa ei olisi korttia vaatinut, niin selvästi joku vaatii ainakin sitä vilautusta. Tämä nyt aiheuttaa sen ettei kukaan oikein tiedä kuinka toimitaan ja aiheuttaa juuri tuota kiusallisuutta. Olihan tämä sama homma myös löytötavarataloissa ja yhtä erikoista myös siellä asioiminen näinä korttipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä kampanja, kunha joku toope kassapimatsu ei olisi ryssinyt sitä sillä että ei antanut alennusta pankkikortilla maksaneelle asiakkaalle. Viläköhän kyseinen kassa on töissä Lidlissä?
Tottakai on, miksei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olisi aika mitätön syy potkuille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Bonuskorteille vattuilua? Ainakin tuli hölmö olo!!!Ei tarvi näyttää, radiomainoksen mukaan vilautus riittää.
Eikö se vilautus ole nopeasti näyttämistä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka joku kassa ei olisi korttia vaatinut, niin selvästi joku vaatii ainakin sitä vilautusta. Tämä nyt aiheuttaa sen ettei kukaan oikein tiedä kuinka toimitaan ja aiheuttaa juuri tuota kiusallisuutta. Olihan tämä sama homma myös löytötavarataloissa ja yhtä erikoista myös siellä asioiminen näinä korttipäivinä.
Luulisi ettei tuon kampanjan idean hoksaaminen hirveästi koulutusta vaadi. Saattaa tietty olla että kyse on pikemminkin siitä minkälaista porukkaa lidlin kassoille palkataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Bonuskorteille vattuilua? Ainakin tuli hölmö olo!!!Ei tarvi näyttää, radiomainoksen mukaan vilautus riittää.
Vilautin kassatytölle ja hän kutsui vartijan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olisi aika mitätön syy potkuille...
Ei mitätön, vaan mahdoton.
Itselle jäi kyllä se mielikuva etten olisi saanut sitä alennusta ellen pankkikorttia rakoseen laittamalla olisi samalla kysynyt, että niin saiko tässä nyt jotain alennusta. Kortti se on pankkikorttikin. Sitten kassa sanoi, juu kyllä ja painoi jotain nappia. Helvetin typerä kampanja. Samaa on käyttänyt Tampereella Löytötavaratalokin.
Vierailija kirjoitti:
Itselle jäi kyllä se mielikuva etten olisi saanut sitä alennusta ellen pankkikorttia rakoseen laittamalla olisi samalla kysynyt, että niin saiko tässä nyt jotain alennusta. Kortti se on pankkikorttikin. Sitten kassa sanoi, juu kyllä ja painoi jotain nappia. Helvetin typerä kampanja. Samaa on käyttänyt Tampereella Löytötavaratalokin.
Jos se on niin typerä, ei ole pakko vilauttaa mitään korttia vaan saa maksaa normaalihinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ettei tuon kampanjan idean hoksaaminen hirveästi koulutusta vaadi. Saattaa tietty olla että kyse on pikemminkin siitä minkälaista porukkaa lidlin kassoille palkataan.
Sepä se, kun siellä kassalla on paljon erilaista porukkaa niin ei voi olla varma. Ja mainoksessa kuitenkin kehoitetaan vilauttamaan niin kyllä se hieman jättää tulkinnan varaan mikä saattaa aiheuttaa näitä kiusallisia tilanteita. Ei nyt mitenkään mahdotonta tietenkään. Mutta on tässäkin ketjussa jo ilmennyt eroja kassojen välillä.
Tuon kampanjan aikana en varmasti tule Lidlissä käymään. Ärsyttää koska tuohan vaan kertoo että hinnoissa on ilmaa ihan sikana. Mitä jos ensi viikolla kaikki joilla on pipo saavat alennuksen ja seuraavalla viikolla kevään kunniaksi kaikki ne joilla on aurinkolasit.
Haista paska, Lidl.
Nekin on helvetin typeriä alennuksia kun joutuu jonkun kupongin leikkaamaan ja antamaan, vaikka lehteä jossa kuponki on ei edes meille tule...
Siis miten ihmiset voi tehdä ongelman jostakin kortin näyttämisestä. Vingutattehan te erillistä korttia kaikissa s ja k ryhmienki kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nekin on helvetin typeriä alennuksia kun joutuu jonkun kupongin leikkaamaan ja antamaan, vaikka lehteä jossa kuponki on ei edes meille tule...
Siis miten ihmiset voi tehdä ongelman jostakin kortin näyttämisestä. Vingutattehan te erillistä korttia kaikissa s ja k ryhmienki kaupoissa.
K-ja S-ryhmän alennukset saa nykyisin yhdistettyä maksukortteihin, joten alennukset saadakseen riittää, että maksaa ko. yhdistelmäkortilla.
Lidl sen sijaan ei hyväksy maksukorttia "miksi tahansa kortiksi", vaan vaatii asiakasta erikseen pyytämään myyjältä alennuksen lisäämistä maksaessaan kortilla.
Mun mielestä tämä on hauska kampanja, kyllä mua eilen hymyilytti kassalla vilauttaa kuntosalikorttia ja kassahenkilöäkin huvitti.
Vähän jotain huumoria ja bonuskorttisysteemeille kettuilua.
Huomiota ja mainosta se on sekin, kun ihmiset puhuu tai vaikka kirjoittaa netin palstalla. :D