Mikä yleisesti intohimoja herättävä asia ei saa sinussa mitään mielenkiintoa syttymään?
Tehdään ketju tällaisista asioista. Kyseessä voi siis olla mikä hyvänsä asia, jotka usein on saavuttanut laajaa suosiota, mutta joka ei kiinnosta sinua yhtään tai juuri ollenkaan.
Kommentit (66)
Lapset
Tarkoitan sitä niiden ympärillä hyysäämistä ja kuinka pitää olla kivaa, ymmärtäväisii vaikka lapsi huutas keskellä kauppaa uhmaansa ja kuinka annetaan periksi asioissa ettei vaan lapsi tunne pettymystä/hylkäämisen tunteita jne...
Kuinka se lapsi on niiin pyhä asia että muidenkin on uhrauduttava sen vuoksi.
Häät. Ihmisten naimisiinmeno on yleensä tosi kiva asia, mutta kaikki juhlien järjestämiseen, pukuihin jne liittyvä - ei vois vähempää kiinnostaa. Hää- ja hääpukuohjelmat telkkarissa on jotain, mikä ei tulisi katsottavana mieleenikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitaraa soittava mies. Ajatuskin jostain kitaranrämpyttäjästä (vaikka olisi taitavakin) aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, vaikka sellaisen ilmeisesti pitäisi viedä joka naiselta jalat alta 😝
Hei tänks!
t.kitaristi, jolla on yliopistotutkinto
Onnea! Oletettavasti herätät useissa naisissa intohimoja.
Jep, täällä ainakin (hippitäti, jolla on yliopistotutkinto -mitä se tähän liittyy?). Itse musikaalisesti lahjattomana nautin toisten taidosta, oli soitin mikä tahansa.
Tämmöisistä hippitädeistä mä tykkään!
t.kitaristi
Julkkikset. En tajua miten jotakin voi kiinnostaa jonkun toisen ihmisen elämä.
Musiikki. En juuri kuuntele musiikkia, vain jotain satunnaisia kappaleita satunnaisilta artisteilta. Yleensä musiikki alkaa ärsyttää esimerkiksi autolla ajaessa ja pistän radion pois päältä.
Muoti. Pukeudun mihin tykkään, minua ei kiinnosta pätkääkään onko jokin vaatekappaleeni tai laukkuni juuri nyt muotia vai ei.
Urheilu. Minulle on aivan sama kuka voittaa, oli kyseessä sitten jääkiekon maailmanmestaruuskisat tai olympialaiset. En seuraa urheulua enkä oikeastaan edes tiedä kuin parin huippu-urheilijan nimet.
Politiikka. Hävettää myöntää, mutta politiikka ei oikein kiinnosta. Yritän väkisin välillä hiukan tutustua poliittisiin päätöksiin ja politiikkojen toimenkuvaan sekä puolueisiin, mutta aika moista pakkopullaa se kyllä on.
Mulla ei ole tv:tä
En käytä somea
En omista älykännykkää
En biletä
En seuraa urheilua
En juo alkoholia
En hössötä meikeistä enkä merkkivaatteista
En seuraa julkkiksia
En lue kauneus- ja fitness yms. blogeja
En pelaa videopelejä
En ole koskaan käynyt Kanarialla
En harrasta trendiliikuntaa kuten golffia, fitnestä, yms.
En harrasta kotieläimiä enkä lapsia
Kaikki urheilu ja urheilijat. Kotimaanmatkailu.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka.
Toki haluan syödä maukasta ja terveellistä ruokaa, mutta ruoanlaitto harrastuksena ei kiinnosta enkä tykkää ruoanlaitosta. Laitan ruokaa, koska on pakko ja koska usein pidän itse tekemästäni enemmän kuin valmiista. Mutta en osaa enkä jaksa keskustella ruokaresepteistä ja siitä, mitä raaka-aineita missäkin kaupassa myydään ja millä hinnalla.
Voin ymmärtää tämän:)
Sitten et tosiaankaan viihtyisi meidän perheen ja ystäväpiirin pöydissä. Yleensä syödään tuntikausia ja puhutaan ruuasta - erityisesti siitä mitä syödään seuraavalla yhteisellä aterialla:D Pääsiäisen dinnerikin on varattu ystävien kalenteriin jo valmiiksi viimeiset 19 vuotta! Aina sama ruoka. Mutta se on vain must.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tv:tä
En käytä somea
En omista älykännykkää
En biletä
En seuraa urheilua
En juo alkoholia
En hössötä meikeistä enkä merkkivaatteista
En seuraa julkkiksia
En lue kauneus- ja fitness yms. blogeja
En pelaa videopelejä
En ole koskaan käynyt Kanarialla
En harrasta trendiliikuntaa kuten golffia, fitnestä, yms.
En harrasta kotieläimiä enkä lapsia[/quote
Sama täällä, sillä erotuksella, että jouduin hankkimaan älypuhelimen nettiyhteyden takia, jotta voin tehdä osan töitä kotona (tietokoneeseen netti töissä telekan kautta, muualla esim. älypuhelimella).
Rantalomat
Hunks-tyyppiset miehet
Karkit ja sipsit
Näyttelijät, popparit yms. viihdestarat
Lottovoitto (oikeasti! Ajatus älyttömän suuresta rahamäärästä lähinnä ahdistaisi)
Hienot autot
Lemmikkieläimet
Alkoholi ja baareissa / yökerhoissa notkuminen. Edes siskolleni ei meinaa mennä jakeluun, etten ole kiinnostunut lähtemään isolla porukalla "viihteelle." Vieraat ihmiset / kaverini kaverit vasta asiaa hämmästelevätkin. Olen vasta 20v, joten tällaisen nuoren tytön odotetaan örveltävän joka viikonloppu.
Kiitos ei.
- yhdyntä
- ulkonäöltään feikkien ihmisten haukkuminen
- (lifestyle)blogien seuraaminen ja haukkuminen
- ylipäätään ihmisten touhujen seuraaminen, jotta voisi haukkua heitä
- paljon seksiä harrastavien naisten haukkuminen
- kaiken wt:n haukkuminen ja välttely vain siksi, että se on wt:tä
Vauvapalsta on yksi asia josta ei jaksa kiinnostua. Meidänkin pihalla yks wt ja toinen uranainen riitelee jatkuvasti Vauvasta. Itse olen suhtnormaali kotiäiti enkä jaksa ymmärtää
Instagram ja paljastavien tyrkkyselfieiden ottaminen perse pystyssä
TV-lähetykset.
En ole sitten 90-luvun seuraillut.