Haluan HYVÄÄ seksiä. Mistä ja miten?
Olen siis 39v. nainen. Tuntoherkkyys parani synnytysten myötä ja voin saada montakin orgasmia putkeen - omin neuvoin. Haluan kuitenkin miestä! Isoa, kestävää ja ennen kaikkea kunnon erektiota ja kivikovaa kalua. Haluan, että minua paalutetaan kunnolla! Itse rakastan myös suihinottoa...
Ongelmani on, että tapailemani miehet ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä. Otteet eivät ole määrätietoisia, ovat liian helliä tai varovaisia tai mikä pahinta, eivät kykene ylläpitämään erektiotaan vaan menevät puihin.
En halua silkkaa panomiestä/ -konetta vaan ikäistäni puoleensavetävää seuraa, joka kykenee tyydyttämään minut. Argh!
Kommentit (18)
Elämänsä ehtoopuolella olevat, yli kolmekymppiset naiset yleensä lähtevät tuossa vaiheessa Gambiaan etsimään itseään.
Sen kun tietäis, vuosia oon jo etsinyt.
Erityisen paha yhdistelmä tuo, että haluat puoleensavetävän nelikymppisen miehen jolla on iso vehje joka kovettuu kunnolla, pysyy pitkään kovana ja vielä pitäisi olla etevä rakastajakin. Iso kalu heikentää erektioita ja tuppaa esiintymään yhdessä paskojen sänkytaitojen kanssa, ikä heikentää erektioita, nelikymppisissä miehissä komeita on enää aika vähän ja jos ne on muutenkin tuollaisia unelmia niin vaikea kuvitella etteivät olisi varattuja.
Niin kait moni muukin haluaisi. Erikoista kysellä täältä .
Tuntuu varmaan miehestä kuin pesuhuoneen puolelta työntäis munan saunan puolelle.
Lämmittää mutta ei ole pelkoa että ottaa karmeihin.
Minä voin tulla paaluttamaan
t.mies 22v
Hirveää miesten esineellistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin tulla paaluttamaan
t.mies 22v
22-vuotias "mies"! hohhohoo. Menehän takaisin mamman helmoihin poitsu.
Kokeile useampaa miestä kerralla. Valtaosalla miehistä ei jaksa seisoa kunnolla pitkään. Ellet sitten löydä mun kaltaista. Tosin olen sulle liian nuori.
Mmm no nuoret miehet jaksavat kyllä. Sehän se, kun muistaa millaista silloin oli... Yksi 15v. parisuhde väliin ja hups, ennen sopivat omanikäiset miehet pystyvätkin yhtäkkiä vain vaatimattomiin suorituksiin. Älkää nyt vain sanoko, että tää on nyt sit loppuelämän vaan tätä!
Ap
Solid kirjoitti:
Kokeile useampaa miestä kerralla. Valtaosalla miehistä ei jaksa seisoa kunnolla pitkään. Ellet sitten löydä mun kaltaista. Tosin olen sulle liian nuori.
Kaverin puolesta kysyn. Jos haluaisin kokeilla useampaa miestä kerralla, niin mistä ihmeestä sellaset miehet sitten löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Mmm no nuoret miehet jaksavat kyllä. Sehän se, kun muistaa millaista silloin oli... Yksi 15v. parisuhde väliin ja hups, ennen sopivat omanikäiset miehet pystyvätkin yhtäkkiä vain vaatimattomiin suorituksiin. Älkää nyt vain sanoko, että tää on nyt sit loppuelämän vaan tätä!
Ap
Kerro ihmeessä millainen on oma suorituksesi seksissä kun kerran olet sitä mieltä, että miehillä suoritus on niin "vaatimaton".
Vai onko kyseessä asetelma jossa nainen vaan on ja miehen kuuluu suorittaa laatua?
Kyllä täältä löytyy myös sellaisia miehiä joka voi tyydyttää sun kullin himoisen pillusi kunnollisella suonikkaalla kovalla kullillani,mä itse käytän penis rengasta koska se saa kullini seisomaan ihanan kivikovana,iso terskaisena ja suonikkaana, tottakai naiset haluaa nähdä esteettisesti kaunista suurena seisovaa suonikasta kivikovana kyrpääni, ainakin naiset jotka ovat nähneet minun suonikkaan kullini ovat ihastelleet"ihanan suonikas kulli sulla on" ja ovat saaneet nähdä kuinka isoterskainen suonikas kova kyrpäni työntyy syvälle pilluun, käsken naisia katsomaan kuinka mä panen sun kiimaista pilluasi, annan kunnolla pamputusta kun olen kastävä nussin monissa asennoissa, kyllä nainen on aina lauennut useamminkin kovan suonikkaan kullini käsittelyssä, kokeile jos et usko.
Hei Olen tumma mies 36v asun helsingissa Iso kallu ja paksu kestava. Jos kiinnostaa voimme tutustua ja tavata
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on sitä elämän ironiaa. Arvaa kuinka paljon miehiä potuttaa, kun naiset ei nuorena uskalla/kehtaa/osaa harrastaa seksiä, mutta sitten kun itsellä alkaa kyky heikentyä niin naiset innostuvat. Koittakaa nyt vain ymmärtää ja rakastaa niin kuin miehennekin aikanaan teitä.
Kuvailit juuri hieromasauvan. :D