Vaihdoin naisen nuorempaan ja nyt tuntuu siltä kuin olisin nuorentunut itsekin
Ihan eri tavalla on ollut virtaa ja intoa niin arjessa kuin juhlapäivinäkin nämä viimeiset pari vuotta. Tai ehkä se ikä ei lopulta ollutkaan olennainen asia, vaan naisen vaihtaminen parempaan. No oli miten oli, hyvä etten välittänyt tuttujen ja puolituttujen ikäeroihmettelyistä. Olisin jäänyt paljosta hyvästä paitsi, jos olisin muiden ihmisten mielipiteiden mukaan yrittänyt elää.
Kommentit (84)
Naisesi kuitenkin vanhenee taas vastaavasti nopeammin. Kiva fantasia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki täällä mollaa heti ja on negatiivisia toisen onnesta?
Koska palsta on naisvaltainen. Mitä muutakaan odotit?
Oon Mäki nainen mut en ymmärrä tätä kauheeta negatiivisuutta aina.. no kukin tyylillään.
Ei
No eihän kaikki naiset toki ole mitään negaajakatkeroita, mutta täällä ne ilkeimmät henkilöt pääsevät nälvimään nimettömänä, joten palsta vetää puoleensa niitä kaikkein inhottavimpia naisia.Hyvin harvassa on ne naiset, jotka ovat myös anonyymeinä asiallisia. Täälläkin näkee suomalaisten naisten todellisen ajatusmaailman ja siksipä itse hylkäsin kokonaan suomalaiset naiset ja menin naimisiin aasialaisen kaunottaren kanssa. Vasta nyt olen onnellinen, vaikka tuli testailtua useita kymmeniä eri-ikäisiä suomalaisnaisia. Suomalaiset naiset tuntuvat olevan jotenkin kieroon kasvaneita, ellei jopa mielisairaita suurin osa.
Niin, onhan ne varmaan mielisairaita, kun eivät sinua huolineet 😃
Ap on onnellinen, koska on rakastunut ja uusi tuore suhde buustaa aina itsetuntoa ja saa elämän maistumaan, syy ei ole siis kumppanin ikä vaan uutuudenviehätys, joka sekin kyllä väistämättä hiipuu. Arki koittaa lopulta, tosin se voi olla parempi arki kuin siinä alkuperäisessä suhteessa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon Mäki nainen mut en ymmärrä tätä kauheeta negatiivisuutta aina.. no kukin tyylillään.
Ei
No eihän kaikki naiset toki ole mitään negaajakatkeroita, mutta täällä ne ilkeimmät henkilöt pääsevät nälvimään nimettömänä, joten palsta vetää puoleensa niitä kaikkein inhottavimpia naisia.Hyvin harvassa on ne naiset, jotka ovat myös anonyymeinä asiallisia. Täälläkin näkee suomalaisten naisten todellisen ajatusmaailman ja siksipä itse hylkäsin kokonaan suomalaiset naiset ja menin naimisiin aasialaisen kaunottaren kanssa. Vasta nyt olen onnellinen, vaikka tuli testailtua useita kymmeniä eri-ikäisiä suomalaisnaisia. Suomalaiset naiset tuntuvat olevan jotenkin kieroon kasvaneita, ellei jopa mielisairaita suurin osa.
Suurin osa kyllä halusi kuumeisesti naimisiin ja lapsentekoon, mutta avioliitto ja lapsen hankkiminen ovat niin suuria asioita ettei niitä pidä tehdä hätiköiden.
Osaatko muuten kertoa mistä on saanut alkunsa yleinen harha, että juuri nainen muka huolii miehen? Kyllä se käytännössä menee aivan toisinpäin. Miettikää vaikka tämän palstan katkeria naisia ja valtavaa yksinhuoltajien määrää, niin jos se todella menisi niinpäin, että nainen valitsee miehen, ei tilanne olisi sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vasta nuorrutkin, kun viisikymppisenä alat vaihtaa vaippoja ja pyyhkiä pukluja olkapäältä, valvoa yöt vauvanitkussa ja raahata vaippapaketteja kaupasta. Onnea!
Jos Sale jaksaa raahata niitä vaippapaketteja Ison Omenan Cittarista vielä 70-vuotiaana, niin kyllä minäkin viisikymppisenä. :)
Hah hah. Älä ole niin varma! Jenillä ja Salella on hyvin todennäköisesti enemmän apuja arjen pyöritykseen kuin jollain taviksella. Toki voivat antaa ymmärtää jotain muuta mutta kyllä niillä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen kannattaa minun kokemuksen perusteella vaihtaa nuorempaan noin 3-5 vuoden välein.
:’D tänään onkin näköjään oikein huumorimiehiä liikenteessä :’D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuorista tytöistä haaveilevat Instagramiin.:) minä valkkasin sieltä yhden hoikan pitkäsääri missin 20-vuotiaan... On tosi söötti ja namu. Laitoin viestiä ja sovittiin tapaaminen. Yhdessä ollaan ja ikäeroa meillä on 30 vuotta :) ei oikein oman ikäiset naiset nappaa, ei voi mitään!
Niin varmaan joo. Jos tää on totta niin oot vanha pervo. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Suurin osa kyllä halusi kuumeisesti naimisiin ja lapsentekoon, mutta avioliitto ja lapsen hankkiminen ovat niin suuria asioita ettei niitä pidä tehdä hätiköiden.
Osaatko muuten kertoa mistä on saanut alkunsa yleinen harha, että juuri nainen muka huolii miehen? Kyllä se käytännössä menee aivan toisinpäin. Miettikää vaikka tämän palstan katkeria naisia ja valtavaa yksinhuoltajien määrää, niin jos se todella menisi niinpäin, että nainen valitsee miehen, ei tilanne olisi sellainen kuin on.
Ei kai se ole mikään salaisuus että se on yleensä nainen joka valitsee miehen, eikä toisinpäin. Saattaahan se olla salaisuus miehille, en tiedä.
Discordia kirjoitti:
Well done!
Pitkän ja puuduttavan suhteen jälkeen löysin itsekkin huomattavasti nuoremman tytön kainalooni. Olihan siinä hetken aikaa ihan pähkinöinä että onko tämä mahdollista.
Nykyään ei olla enää tekemisissä mutta jäipähän erittäin lämpöiset muistot nuoren ja kauniin tytön kanssa peuhaamisesta.Tuntuu tämä ketju nostavan joidenkin naakkojen verenpainetta😁
Naakat rääkyy, mutta vain Hopeakettu voi tietää sen... ;=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Ei kai se ole mikään salaisuus että se on yleensä nainen joka valitsee miehen, eikä toisinpäin. Saattaahan se olla salaisuus miehille, en tiedä.
Osalle naisista miehet toki näyttelevät, että nainen olisi tehnyt valinnan myös silloin, kun miehet pyörittävät koko suhteen ajan myös muita naisia. Yleensä nainen on niin reppana, ettei kestäisi nähdä/kuulla totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vasta nuorrutkin, kun viisikymppisenä alat vaihtaa vaippoja ja pyyhkiä pukluja olkapäältä, valvoa yöt vauvanitkussa ja raahata vaippapaketteja kaupasta. Onnea!
Kyllä viiskymppinen jaksaa jos salekin jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kaikki naiset toki ole mitään negaajakatkeroita, mutta täällä ne ilkeimmät henkilöt pääsevät nälvimään nimettömänä, joten palsta vetää puoleensa niitä kaikkein inhottavimpia naisia.
Mistä sä täällä tiedät kuka on nainen, tai minkä ikäinen tai onko edes tosissaan, ja kirjoitteleeko monen persoonan takaa, väittelee itse itsensä kanssa jne.?
Ou pliis, älä jaksa. Palstan naiset alkavat aina nillittää, kun heidän kiusaamisviesteistään huomautetaan, mutta ovat heti seuraavassa ketjussa taas isoon ääneen vinkumassa ulimiehistä ja lassukoista. Naurettavaa.
Mä olen valinnut, ja vaihtanut nuorempaan: 2 vuotta vanhemman, huonon aviomiehen hyvään vuoden vanhempaan aviomieheen, mutta en silti kuvittele, että iällä on mitään tekemistä asian kanssa. Yhteisillä arvoilla ja temperamentilla enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri tavalla on ollut virtaa ja intoa niin arjessa kuin juhlapäivinäkin nämä viimeiset pari vuotta. Tai ehkä se ikä ei lopulta ollutkaan olennainen asia, vaan naisen vaihtaminen parempaan. No oli miten oli, hyvä etten välittänyt tuttujen ja puolituttujen ikäeroihmettelyistä. Olisin jäänyt paljosta hyvästä paitsi, jos olisin muiden ihmisten mielipiteiden mukaan yrittänyt elää.
No mäkin vaihdoin miehen nuorempaan, raittiiseen ja urheilullisen timmiin. Oon todella tyytyväinen, ja parasta seksiä ikinä. Exällä ei oikein ottanut eteen kun kittasi kaljaa ja juoksi baareissa.
Varmaan sanomatta selvää, että olet rakastunut ja se saa sinut hyppimään pää pilvissä. Teidän ikäerollanne ei ole asian kanssa tekemistä.
Toisekseen saat nuoresta ihmisestä nuoruutta itseesi, mutta oletko miettinyt mitä nuorikkosi saa sinusta? Niinpä. Nuoruuden vastakohdan ja vieläpä hurjasti ennenaikaisena.
Mulla oli nuorena suhde vanhempaan mieheen ja tuntui, että vanhenin vuosia. Sen jälkeen halusinkin sitten nuoremman, kun piti ajaa takaa sitä hukatuksi koettua nuoruutta. Ja nyt on sitten on omanikäinen. Ja ekan kerran elämässäni tunnen, että oon just sen ikäinen kuin oikeastikin olen,
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorena suhde vanhempaan mieheen ja tuntui, että vanhenin vuosia. Sen jälkeen halusinkin sitten nuoremman, kun piti ajaa takaa sitä hukatuksi koettua nuoruutta. Ja nyt on sitten on omanikäinen. Ja ekan kerran elämässäni tunnen, että oon just sen ikäinen kuin oikeastikin olen,
Mmm.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanomatta selvää, että olet rakastunut ja se saa sinut hyppimään pää pilvissä. Teidän ikäerollanne ei ole asian kanssa tekemistä.
Toisekseen saat nuoresta ihmisestä nuoruutta itseesi, mutta oletko miettinyt mitä nuorikkosi saa sinusta? Niinpä. Nuoruuden vastakohdan ja vieläpä hurjasti ennenaikaisena.
"Nuorikko" saa elämänkokemuksen tuomaa rauhallisuutta ja tasaisuutta ja arvostavan kumppanin. Sinä ilmeisesti pidät "nuorikkoa" lapsena, jolta ei voi olettaa hyviä valintoja, vaan jonkun ulkopuolisen on ne hänen puolestaan tehtävä.
Huvittaa naisten kiukkuiset vastaukset. :D Näköjään koville ottaa kun joku uskaltaa elää niin kuin haluaa sen sijaan että katkeroisi mammapalstalla.
Hyvin harvassa on ne naiset, jotka ovat myös anonyymeinä asiallisia. Täälläkin näkee suomalaisten naisten todellisen ajatusmaailman ja siksipä itse hylkäsin kokonaan suomalaiset naiset ja menin naimisiin aasialaisen kaunottaren kanssa. Vasta nyt olen onnellinen, vaikka tuli testailtua useita kymmeniä eri-ikäisiä suomalaisnaisia. Suomalaiset naiset tuntuvat olevan jotenkin kieroon kasvaneita, ellei jopa mielisairaita suurin osa.