Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaukseen ei sovi kondomit ja liukuvoiteet.

Vierailija
15.03.2018 |

Jotenkin tuntuu irstaalta, että vauvan suloisten nuttujen ja töppösten seassa on äidille seksin himoihin tarkoitetut kondomit ja liukkarit. Minusta äidille tarkoitetut seksitarvikkeet ei kuulu samaan laatikkoon vauvan vaatteiden ja vauvan lelujen kanssa. Saisivat laittaa eri pakettiin äidille ja vauvalle.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ilmeisesti yleinen olettamus on että äiti ei Ole osannut edellisellä kerralla huolehtia ehkäisystä, mutta jotta vältyttäisiin uudelta vahinko vauvalta niin joku on keksinyt ne kondomit äitiyspakkaukseen.

Vierailija
22/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no roskiinhan nuo kondomit menevät meilläkin, kun tutkitusti on 0 % mahdollisuus raskautua luomusti. Onneksi noita ei nyt ihan hirveän montaa kappaletta kuitenkaan ole tuhottavana. Äitiyspakkauksessa on varmaan aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan tuotteita, jotka tulevat käyttöön vain osalle äideistä.

Tsekkaa nyt kuitenkin suositus ennenkuin heität kondomit roskiin, siis se että jälkivuodon aikana olisi hyvä käyttää kondomia tulehdusvaaran vuoksi. Kohtutulehdus ei ole leikin asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no roskiinhan nuo kondomit menevät meilläkin, kun tutkitusti on 0 % mahdollisuus raskautua luomusti. Onneksi noita ei nyt ihan hirveän montaa kappaletta kuitenkaan ole tuhottavana. Äitiyspakkauksessa on varmaan aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan tuotteita, jotka tulevat käyttöön vain osalle äideistä.

Tsekkaa nyt kuitenkin suositus ennenkuin heität kondomit roskiin, siis se että jälkivuodon aikana olisi hyvä käyttää kondomia tulehdusvaaran vuoksi. Kohtutulehdus ei ole leikin asia.

Sairaalan tietopaketti jälkivuodosta

http://www.epshp.org/kotisivut/synn/Virtuaalisynnytys/h01/jalkivuoto.asp

Vierailija
24/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät sopisi. Kondomeja tarvitaan, jotta tuore äiti ei tulisi heti uudestaan raskaaksi, ja liukuvoidetta tarvitaan peppuseksiin, kun äipän pimppi on löysä synnytyksen jäljiltä.

Vierailija
25/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis ottaa isommat laatikot käyttöön! 😃

Vierailija
26/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä isäntä laitto kondomit omaan lompakkoonsa. kysyin että miksi sä sinne ne laitata ku tiedät varsin hyvin että mun kanssa ei käytetä kumia (olen alerginen).

isäntä vastas että antaa ne töissä jollekkin.

Vierailija
27/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu irstaalta, että vauvan suloisten nuttujen ja töppösten seassa on äidille seksin himoihin tarkoitetut kondomit ja liukkarit. Minusta äidille tarkoitetut seksitarvikkeet ei kuulu samaan laatikkoon vauvan vaatteiden ja vauvan lelujen kanssa. Saisivat laittaa eri pakettiin äidille ja vauvalle.

Jotkut ei ilmeisesti tiedä miten vauvoja tehdään. "Sikisi pyhästä hengestä" jne...

Vierailija
28/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö se pakkaus ole laske hoitoon? Mä luulin että lapsen isi käyttää ne kondomit ja liukkarit sen lapsen kanssa.

....

Puhaltelemalla niistä ilmapalloja ja tekemällä jätesäkistä ja liukkarista liukumäen. Vauva menee kuin sukkula liukastettuna. Kuka saa singottua vauvansa pisimmälle voittaa.

Vierailija
29/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nimi: Sini Ariell

Vierailija
30/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vauva on seurausta seksin himoista.

Kondomit auttavat siihen ettei tule toista vauvaa jo imetyksen aikana.

Tuo on vaan vähän jännä, että vanhemmat tulevat olemaan vastuussa lapsesta, mutta silti oletaan, etteivät osaa itse kortsuja ostaa. Hmm....

Vierailija
31/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vaan vähän jännä, että vanhemmat tulevat olemaan vastuussa lapsesta, mutta silti oletaan, etteivät osaa itse kortsuja ostaa. Hmm....

Moni vielä uskoo että imetys suojaa uudelta raskaudelta ja että menkat pitää alkaa ennen kuin voi raskautua uusiksi

Vierailija
32/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuttipullot puuttuu!

Vierailija
33/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni vielä uskoo että imetys suojaa uudelta raskaudelta ja että menkat pitää alkaa ennen kuin voi raskautua uusiksi

No tuskinpa ne niitä kortsuja käyttää sitten jos uskomukset on nuo, eikä asioista vaivauduta ottamaan selvää.

Vierailija
34/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa siinä sitä oletetaan, vai uskotko, että pakkauksessa on vaatteita koska niitä ei osata ostaa?

Noi on terveyden kannalta ihan hyviä olla olemassa. Ja vauvaa hyödyttää terve äiti.

Vierailija
35/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä antaa jotenkin huolestuttavaa kuvaa tulevaisuuden toivojemme älykkyysosamäärästä.

Vierailija
36/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne rivon näköisiä muiden tarvikkeiden joukossa. Kas kun ei äidille hieromasauvaa.

Vierailija
37/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi muutama kortsu pitää siellä olla. Eihän ne mihinkään riitä ja ihmiset kyllä osaa ostaa niitä muutenkin.

Vierailija
38/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa siinä sitä oletetaan, vai uskotko, että pakkauksessa on vaatteita koska niitä ei osata ostaa?

Noi on terveyden kannalta ihan hyviä olla olemassa. Ja vauvaa hyödyttää terve äiti.

Kondomit ovat kuin kehtotus irtoseksiin.

Vierailija
39/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomit ovat kuin kehtotus irtoseksiin.

Huoh, kun sitä aviollistakaan seksiä ei kannata harrastaa ilman ehkäisyä (erityisesti kondomiehkäisyä) heti synnytyksen jälkeen. Vaikea uskoa, ettei joku vielä sitä tietäisi.

Vierailija
40/73 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetyksen aikana ei tule raskaaksi.

Näin äitinikin ajatteli, ja minä synnyin 10 kk siskoni jälkeen. 

Mulla ja veljellä on sentään hieman runsas 11kk ikäeroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi