Amazon jo tänä keväänä Suomeen?
Lupauksissa esim. paketin ilmainen lähetys yhdessä päivässä...... Kovaa kilpailua tulossa Suomen nettimarkkinoille siis.
Kommentit (10)
mahtista. Minusta on mahtavaa, että kukaa ei tue Suomen taloutta ja tilaa kaiken kiinasta. Itse teen näin.
Ihme ettei perinteiset kivijalkakaupat pysy mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joo luin kans ja mietin että mikä tässä muuttuu? Olen tilannut jo iät ajat brittien, saksan amazonista ja kaikki ekirjat amazon.comista.. mikä täs on uutta?
Varasto on tulossa lähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo luin kans ja mietin että mikä tässä muuttuu? Olen tilannut jo iät ajat brittien, saksan amazonista ja kaikki ekirjat amazon.comista.. mikä täs on uutta?
No Amazon tuo enemmän palveluita Suomeen varmaan, esim. marketplacet ja ties vaikka Amazonin omat kaupat jotka toimivat lähes ilman henkilökuntaa.
Ei ne muuten vaan Suomeen tuu.
okei ja ehkä nopeampi toimitus ja ilmaiset postikulut? Sitten hyvä, saatan jopa tilata! En todellakaan kaipaa "suomalaisia kivijalkakauppoja". Dinosauruksetkin kuoli.
Asun Usassa, ja Amazon on kyllä hyvä. Sieltä voi tilata mitä vaan, ja parhaimmillaan tavara on ovella parissa tunnissa. Hinnat ovat hyvin kilpailukykyiset.
Mutta tuo kotiin tuonti on minusta oikeasti se vahvuus. Suomessa usein joutuu ramppaamaan postissa, tai vahtimaan jotain kotiinkuljetusaikaa. Minusta Amazon toimii parhaiten, kun tavara vaan jätetään ovelle.
Amazonin ruokakaupat saisivat tulla suomeen ja pyyhkäistä koko K- ja S-duopolin pois maailmankartalta.
Ruotsissa Amazon on jo aloittanut paikallisen rekrytoinnin eli Ruotsiin ainakin tulee jo lähiaikoina mutta Suomen osalta ei kai ihan varmuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei perinteiset kivijalkakaupat pysy mukana.
Kivijalkakaupat voisivat perustaa Marketplace-kaupan Amazonin kautta. Ei uhka vaan mahdollisuus!