Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazon jo tänä keväänä Suomeen?

Vierailija
15.03.2018 |

Lupauksissa esim. paketin ilmainen lähetys yhdessä päivässä...... Kovaa kilpailua tulossa Suomen nettimarkkinoille siis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luin kans ja mietin että mikä tässä muuttuu? Olen tilannut jo iät ajat brittien, saksan amazonista ja kaikki ekirjat amazon.comista.. mikä täs on uutta?

Vierailija
2/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtista. Minusta on mahtavaa, että kukaa ei tue Suomen taloutta ja tilaa kaiken kiinasta. Itse teen näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei perinteiset kivijalkakaupat pysy mukana.

Vierailija
4/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luin kans ja mietin että mikä tässä muuttuu? Olen tilannut jo iät ajat brittien, saksan amazonista ja kaikki ekirjat amazon.comista.. mikä täs on uutta?

Varasto on tulossa lähemmäksi.

Vierailija
5/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Amazon tuo enemmän palveluita Suomeen varmaan, esim. marketplacet  ja ties vaikka Amazonin omat kaupat jotka toimivat lähes ilman henkilökuntaa. 

Ei ne muuten vaan Suomeen tuu.

Vierailija
6/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei ja ehkä nopeampi toimitus ja ilmaiset postikulut? Sitten hyvä, saatan jopa tilata! En todellakaan kaipaa "suomalaisia kivijalkakauppoja". Dinosauruksetkin kuoli.

Vierailija
7/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Usassa, ja Amazon on kyllä hyvä. Sieltä voi tilata mitä vaan, ja parhaimmillaan tavara on ovella parissa tunnissa. Hinnat ovat hyvin kilpailukykyiset.

Mutta tuo kotiin tuonti on minusta oikeasti se vahvuus. Suomessa usein joutuu ramppaamaan postissa, tai vahtimaan jotain kotiinkuljetusaikaa. Minusta Amazon toimii parhaiten, kun tavara vaan jätetään ovelle.

Vierailija
8/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonin ruokakaupat saisivat tulla suomeen ja pyyhkäistä koko K- ja S-duopolin pois maailmankartalta.

Vierailija
9/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa Amazon on jo aloittanut paikallisen rekrytoinnin eli Ruotsiin ainakin tulee jo lähiaikoina mutta Suomen osalta ei kai ihan varmuutta?

Vierailija
10/10 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei perinteiset kivijalkakaupat pysy mukana.

Kivijalkakaupat voisivat perustaa Marketplace-kaupan Amazonin kautta. Ei uhka vaan mahdollisuus!