Millainen nainen on oikeasti miestenvihaaja?
Täällä viljellään tuota sanaa kovasti, mutta millainen on oikea miestenvihaaja?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hoitoalalla ja siellä joskus (onneksi melko harvoin) tapaa naisia joiden mielestä miehiä ei pitäisi päästää alalle lainkaan ja heidän mielestään se on joku arvokysymys. Eikä myöskään yllätä se että heidän oma miehensä on joku "tosiäijä", eikä se ettei heillä ole yhtään miespuolisia kavereita. Heitä voisin pitää jonkinlaisina miestenvihaajina.
Tuo on muuten totta. Miehiä halveksivilla naisilla on aina parin päivän päästä uusi mies seurustelukumppanina kun edellinen suhde on päättynyt, ja aina se on juuri joku tuollainen ruma tosiäijä joka on pakko olla.
Laura Huhtasaaren tapainen persunainen. On jatkuvasti vaatimassa että miesten täytyy tehdä ja olla sitä ja tätä koska ovat miehiä mutta itse tekee mitä lystää koska on nainen.
Olen itse hoitoalalla ja siellä joskus (onneksi melko harvoin) tapaa naisia joiden mielestä miehiä ei pitäisi päästää alalle lainkaan ja heidän mielestään se on joku arvokysymys. Eikä myöskään yllätä se että heidän oma miehensä on joku "tosiäijä", eikä se ettei heillä ole yhtään miespuolisia kavereita. Heitä voisin pitää jonkinlaisina miestenvihaajina.