Säännöllinen 24 päivän kierto ja ovis löytyy. Onko määrätystä TEROLUT-kuurista haittaa?
Lasta yritetty, ei onnistanut vielä, ikää rupeaa olemaan 35. Lääkäri määräsi kaksi pakettia Terolutia, uskaltaako sitä syödä sillä minulla säännöllinen, joskin lyhyehkö kierto ja ovis löytyy? Silti ei ole tärpännyt.
Lääkäri määräsi Terolutin, mutta ei selittänyt kunnolla, miksi?
Miten toimisitte?
Kommentit (14)
En minäkään ymmärrä miksi sulle on terolutia määrätty, jos kerta ovulaatio esiintyy ihan normaalisti ja kierto löytyy.
Kauan olette yrittäneet? Jos kauan, niin miehenkin kannattaa käydä lääkärissä. Syy voi olla hänessä.
Onko miehen sperma tutkittu?
Meillä tutkimuksissa paljastui että miehellä oli siittiöt ihan normaalin alarajoilla.
Tulin kuitenkin luomusti raskaaksi. Nosta seksin jälkeen peppu ja jalat ylös 15 min ja näin varmistat että joka tippa menee sinne minne pitääkin.
Toivottavasti onnistutte vielä. Tsemppiä! ❤️
Terolut on kai käytössä myös lapsettomuushoidoissa eli sitä käytetään vielä tukemaan jo alkanutta raskautta?
Kiitos kovasti toivotuksista! Miehen sperma tutkittu myös, lausunto: lähes normaalit mahdollisuudet saada lapsia. Minulle tehty aukiolotutkimus joka oli myös OK.
Terolutilla ei ole mitään tekemistä oviksen kanssa vaan kohdun limakalvoon vaikutus.
Googlaa Terolut niin olet paljon viisaampi...faktoja ja kokemuksia.
Hyvä jos teillä molemmilla on kaikki ok, niin voitte hyvin vielä onnistua. Toivottavasti onnistutte! :)
Harmi ettet kysynyt siltä lääkäriltä miksi ja mitä hyötyä juuri sinulle on tästä lääkkeestä ja onko haittoja.
Miksi lääkäri olisi määrännyt sinulle haitallista lääkettä? Meinaat että lääkäri ei halua että tulet raskaaksi vai mitä ihmettä?
Kysyn nyt kokemuksia!
Googlasin ja siellä oli paljon positiivista että alkanut raskaus teroilla. Itseäni alkoi vain hämäämään se, kun osa kokemuksista liittyi tuohon ovikseen, ja mulla siinä ei ole ollut ongelmaa.
Lääkäri oli epäselvä mumisija (nainen).
Ap
En ottaisi itse terolutia. Yrittäkää vielä. Ovulaation aikana kokoajan seksiäseksiäseksiä!!