Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä mun kannattaisi

Vierailija
15.03.2018 |

Mennä johonkin laitokseen asumaan. Kukaan ei käyttäisi minua ja sairauksiani hyväksi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on nyt viime viikot kovasti hiertänyt se, että miehesi sai vanhempiensa jäljiltä perinnön (kesämökin ja jonkin verran rahaa).

Aikooko mies käyttää mökkiä yksin?  Aikooko hän ostaa rahalla pelkästään itselleen maailmanympärimatkan tai kuluttaa sen muuten kokonaan omaksi hyväkseen?

Vai onko hänen perinnöstään kenties iloa myös sinulle ja lapselle?

Lapselle se kiinteä omaisuus jää joka perinnöksi jäi.

Totta kai kiinteä omaisuus jää perinnöksi lapsellesi.

Mutta entä sitä ennen? Onko mahdollista, että sinäkin saat lomailla siellä miehesi perintömökillä? Saattaako olla, että mies käyttää perimiään rahoja myös sinun ja lapsesi elättämiseen?

Rahat menee pankkitilille ja pysyy visusti siellä mutta toki mökillä voin käydä.

Vierailija
22/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse joka päivä (muistaakseni jo 12 vuoden ajan) tehnyt valinnan elää sen parjaamasi miehen kanssa.

Joka päivä, vaikka sinulla on joka päivä ollut myös mahdollisuus lopettaa yhteiselo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luulet todella viihtyväsi paremmin laitoksessa, jossa kukaan "ei käytä hyväkseen sinun sairauksiasi", sinun on sitten paras hakeutua sinne laitokseen (mitä sillä tarkoitatkin).

Ei ainakaan kukaan komentelisi. Se on kanssa kurjaa kun mistään ei saa päättää vaan mies päättää ja määrää kaikesta.

Laitoksissa vasta tiukat säännöt onkin. Sä olet sekasin päästäs jos luulet, että laitokset on mukavia paikkoja.

Vierailija
24/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse joka päivä (muistaakseni jo 12 vuoden ajan) tehnyt valinnan elää sen parjaamasi miehen kanssa.

Joka päivä, vaikka sinulla on joka päivä ollut myös mahdollisuus lopettaa yhteiselo.

Se on aika vaikeaa noiden mun sairauksien takia kun joskus tarvitsen esim liikkumiseen apua jos kuntoni on huono. Se on hyvin vaihteleva. Toinen asia on tuo talouspuoli joka on aika solmussa.

Vierailija
25/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on nyt viime viikot kovasti hiertänyt se, että miehesi sai vanhempiensa jäljiltä perinnön (kesämökin ja jonkin verran rahaa).

Aikooko mies käyttää mökkiä yksin?  Aikooko hän ostaa rahalla pelkästään itselleen maailmanympärimatkan tai kuluttaa sen muuten kokonaan omaksi hyväkseen?

Mutta entä sitä ennen? Onko mahdollista, että sinäkin saat lomailla siellä miehesi perintömökillä? Saattaako olla, että mies käyttää perimiään rahoja myös sinun ja lapsesi elättämiseen?

Rahat menee pankkitilille ja pysyy visusti siellä mutta toki mökillä voin käydä.

Sehän on hyvä. Sittenhän lapsesi perii kiinteän omaisuuden lisäksi aikanaan myös rahaa. Olet varmasti iloinen poikasi puolesta.

Vierailija
26/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika vaikeaa noiden mun sairauksien takia kun joskus tarvitsen esim liikkumiseen apua jos kuntoni on huono. Se on hyvin vaihteleva. Toinen asia on tuo talouspuoli joka on aika solmussa.

Sinulla on siis monta syytä olla kiitollinen miehellesi.

Vierailija
27/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hienoa, että mies pystyy elättämään teidän perheen perintörahoihinsa koskematta. Ovat pankissa pahan päivän varana (toki toivottavasti sellaista ei teille tule).

Vierailija
28/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis elämässä nyt sellainen tilanne, johon joku saattaisi olla jopa tyytyväinen.

Vierailija
29/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä. Sittenhän lapsesi perii kiinteän omaisuuden lisäksi aikanaan myös rahaa. Olet varmasti iloinen poikasi puolesta.

Tietysti olen iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
30/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on siis elämässä nyt sellainen tilanne, johon joku saattaisi olla jopa tyytyväinen.

Talouspuoli on kunnossa mutta kuinka moni sitten haluaisi elää alistettuna?

Vierailija
31/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä laitokseen sä kuvittelet pääseväsi ja kuka sun laitospaikan maksaa? Ei taida olla laitoksia turhautuneille kotirouville.

Vierailija
32/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä laitokseen sä kuvittelet pääseväsi ja kuka sun laitospaikan maksaa? Ei taida olla laitoksia turhautuneille kotirouville.

Mä en ole kotirouva.

Vierailija
33/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kotirouva.

En tiedä mikä olet, etkä taida itsekkään tietää. Turhautunut sä kuitenkin olet.

Vierailija
34/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tässä ketjussa kirjoittanut, että talouspuoli on solmussa ja että talouspuoli on kunnossa. Kumpi on totta? Vai ehtikö solmu aueta ja asia tulla kuntoon noiden kahden viestin välisenä aikana?

Vierailija
35/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tässä ketjussa kirjoittanut, että talouspuoli on solmussa ja että talouspuoli on kunnossa. Kumpi on totta? Vai ehtikö solmu aueta ja asia tulla kuntoon noiden kahden viestin välisenä aikana?

Talouspuoli on kunnossa kun olemme yhdessä koko perhe mutta jos eroaisin ja olisin yksin se olisi solmussa.

Vierailija
36/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat "laitoksella"? Minkälaiseen laitokseen ihminen voisi noin vain mennä asumaan? No, ehkä vankilaan, jos käy tekemässä riittävän pahan rikoksen.

Vierailija
37/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talouspuoli on kunnossa kun olemme yhdessä koko perhe mutta jos eroaisin ja olisin yksin se olisi solmussa.

Eli suomeksi: mies elättää sinut etkä yksiksesi pärjäisi, koska sinulla ei ole tuloja.

Vierailija
38/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi: mies elättää sinut etkä yksiksesi pärjäisi, koska sinulla ei ole tuloja.

Meillä on yhteinen yritys ja jos eroaisimme mulla ei olisi enää töitä.

Vierailija
39/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat "laitoksella"? Minkälaiseen laitokseen ihminen voisi noin vain mennä asumaan? No, ehkä vankilaan, jos käy tekemässä riittävän pahan rikoksen.

Älä yllytä hullua:)

Vierailija
40/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään vankilaa tarkoita. Ihan toisenlaista paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän