olin kännispäissäni hakenut koulutukseen ja pääsin haastatteluun!!!!!!!!
sitten mietin että haluanko silti tähän duuiin ja koulutukseen, oulutus on vajaa puoli vuotta ja palkka en tiedä siitä, oisko 2500-3000e , työ voi olla raskastakin, sitten menisi voimat ja aika harrastaa pummin elämää eli kitaransoittoa, urheilua, ja ruoka-avuissa ruoan hakemista, missä säästää useita satoja kuussa
pelottaa mennä jo haastatteluun jos vahingossa mut otetaannkin ja sanon kyllä, en osaa sitten lopettaa työtä ja joudun orjaksi ja elämä valuu hukkaan rahan ja työn takia
no meen ehkä silti haastatteluun, ja kysyn jos pääsis heti päällikön paikalle
Kommentit (4)
Jaa, pitää varmaan itsekkin yrittää väsätä pari hakemusta kännissä niin ehkä lopultakin tärppäisi.
nyt sitten työkkäristä soitettiin että kun olen kerta hakenut heidän sivujensa kautta koulutukseen OMA-ALOITTEISESTI niin joudun menee haastatteluun jajos mut valitaan niin onn pakko mennä koulutukseen, muuten joutuukin karenssiin!! siis ihan itse hain t uohon eikä kukaan pakottanut, no jos mut valitaan niin pakko kai mennä
kännispäissä vaan haastatteluun niin et joudu töihin ja karenssiin ja taas sossupummin elämä jatkuu