New Jerseyn Täydelliset Naiset, 5-kausi alkoi AVA:lla.
Viides kausi alkoi eilen keskiviikkona.
Keskustellaan näistä ja miksei muistakin RH-sarjan tapahtumista ja juoruista, myös jenkkitahdissa.
Kommentit (28)
Mä näin seksiunta joesta viime yönä, noloa
Vierailija kirjoitti:
Jaquelinen mies Chris ja Melissan mies eli Teresan veli pikku-Joe taisivat myös olla talousvaikeuksissa.
Muistatteko miten se Teresan pullukka-Joe kettuili Richille jotain niistä sen omistamista huoltoasemista ja korjaamoista, mutta Rich ja Kathy taisivat lopulta olla sarjan varakkaimmat, ja hekin rakennuttivat uuden ison talon kutoskaudella jossa Kathy oli ystävän roolissa eikä enää pääosassa. Teresan ja Melissan talot taisivat olla jotain remppakohteita eli eivät olleet heidän itsensä alunperin suunnittelemia. Rich ja Kathy suunnittelivat oman talonsa.
Minä olen saanut käsityksen, että melissan ja miehensä talot ovat nimenomaan miehen suunnittelemia. Siis se/ne omat talot, ei se vuokratalo, jossa asuivat välillä.
Ja täytyy kyllä sanoa, että huhu,huh, makunsa kullakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaquelinen mies Chris ja Melissan mies eli Teresan veli pikku-Joe taisivat myös olla talousvaikeuksissa.
Muistatteko miten se Teresan pullukka-Joe kettuili Richille jotain niistä sen omistamista huoltoasemista ja korjaamoista, mutta Rich ja Kathy taisivat lopulta olla sarjan varakkaimmat, ja hekin rakennuttivat uuden ison talon kutoskaudella jossa Kathy oli ystävän roolissa eikä enää pääosassa. Teresan ja Melissan talot taisivat olla jotain remppakohteita eli eivät olleet heidän itsensä alunperin suunnittelemia. Rich ja Kathy suunnittelivat oman talonsa.
Minä olen saanut käsityksen, että melissan ja miehensä talot ovat nimenomaan miehen suunnittelemia. Siis se/ne omat talot, ei se vuokratalo, jossa asuivat välillä.
Ja täytyy kyllä sanoa, että huhu,huh, makunsa kullakin :D
Joe ja Melissa kai muuttivat takaisin siihen alkuperäiseen taloonsa Teresan naapuriin ja pistivät uuden talonsa myyntiin ilman, että asuivat siinä ollenkaan.
Jaqueline ja Chris välttivät nippa nappa talonsa ulosmittauksen/pakkohuutokaupan pari vuotta sitten, heillä oli puolentoista vuoden lainanlyhennykset maksamatta. Nykyisestä tilanteesta en ole varma, pitääpä googlailla.
Kathy on perustanut miehensä kanssa pizzaravintolan.
Amberin rintasyöpä uusi 2016? ja lisäksi hänellä on diagnosoitu Lyme / borrelioosi. Ja oikeusjuttu lentoyhtiön kanssa, kun olivat käyttäytyneet niin, että yhtiö teki rikosilmoituksen parisuhdeväkivallasta lennolla, Amber ja miehensä kiistivät, oli vain hellyyttä (tilanteesta on videotallenteet kai olemassa) ja haastoivat lentoyhtiön kunnianloukkauksesta...Kun katselin just viimeisiä meillä näytettyjä reunioneja viikonloppuna, niin tosiaan muut naiset epäilivät ja kysyivätkin Amberilta, onko kotona kaikki hyvin.
oon alkanut tykkää joesta ja melissasta