Sainko äsken orgasmin? Voiko se tulla vahingossa?
En ole ikinä saanut orgasmia enkä ole halunnutkaan saada.
Äsken makasin sängyllä selaamassa puhelinta ja laitoin jalat ristiin. Puristin jotenkin pimppiäni niin, että ihan yhtäkkiä tuli aivan hullu olo. Lämmin ja rauhallinen, mieli meni "sumeaksi", sellainen miellyttävä ja seesteinen olo. Kesti noin 5-10 sek varmaan.
Nyt reisiin sattuu, ilmeisesti jännitin niitä todella paljon äsken?
Oliko tämä nyt sitten orgasmi? En ollut mitenkään kiihottunut tai villissä mielentilassa.
Kommentit (23)
En ole itsekään ikinä saanut orgasmia joten en osaa sanoa, mutta enpä keksi muutakaan mikä voisi tapahtua noin. Mikä vastaava ruumiintoiminto muka on olemassa?
Jos pitää miettiä että oliko se orgasmi, niin ei ollut. Orkusta ei voi erehtyä. Se on sarja voimakkaita lihassupisteluja vaginassa.
Ei ollut, mutta kivalta kuulostaa. Tosiaan jos joku miettii, saiko vai ei, niin ei saanut. Orkusta ei voi erehtyä. Hirveän surullista kuulla, että on ihmisiä, jotka ei oo koskaan saaneet. Saako kysyä, miksi ap ei haluaisikaan?
Ei ollut orgasmi. Sen kyllä tunnistaa, eikä tarvitse epäillä, kun sen saa.
Sängyssä voi toki orgasmi tulla joskus vähän yllättäen "liian nopeasti". Sama kaiketi miehillä.
Nainen
Pikkasen lisää hierontaa pimppiin niin siitä se lähtee. Tiesithän, että on ihan ok niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, mutta kivalta kuulostaa. Tosiaan jos joku miettii, saiko vai ei, niin ei saanut. Orkusta ei voi erehtyä. Hirveän surullista kuulla, että on ihmisiä, jotka ei oo koskaan saaneet. Saako kysyä, miksi ap ei haluaisikaan?
No ei se nyt sentään surullista ole. :D
Minä sain kerran juostessa (juoksin ehkä 20 metriä). Se oli haaroista lähtevä nopea lämmin kehon läpi humahtava aalto. Enkä mä ainakaan niitä sisäisiä lihassupisteluja "päällepäin" tunne, täytyisi sormella erikseen kokeilla.
Päältäpäin tuntea wtf? Orgasmissa melkein taju lähtee mielihyvästä kun sun keho räjähtää mielihyvän aalloilla ja naisella se pillu ja koko keho todellakin räjähtäen ja armottomasti sykkii ja hytkyy, täysin hallitsemattomasti ja kovasti. Isein pitkäänkin hitaasti hiipuen. Ei se kuule se sun orgasmi juostessa tai vahingossa tai salaa tule - eikä sun sen jälistä tosiaan tarvi palstoilla miettiä saitko... Se on pieni kuolema. Se on ihan jotain muuta kuin joku pikkunätti kiva erilainen lievä tuntemus :D
Naisen orgasmi on käsittääkseni ja kokemukseni mukaan helppo tunnistaa. Se alkaa sillä, kun nainen voihkii hyvin kuuluvasti ja välillä puhuu rumia. Orgasmi on ohi, kun nainen kysyy mieheltä, että joko sulta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Päältäpäin tuntea wtf? Orgasmissa melkein taju lähtee mielihyvästä kun sun keho räjähtää mielihyvän aalloilla ja naisella se pillu ja koko keho todellakin räjähtäen ja armottomasti sykkii ja hytkyy, täysin hallitsemattomasti ja kovasti. Isein pitkäänkin hitaasti hiipuen. Ei se kuule se sun orgasmi juostessa tai vahingossa tai salaa tule - eikä sun sen jälistä tosiaan tarvi palstoilla miettiä saitko... Se on pieni kuolema. Se on ihan jotain muuta kuin joku pikkunätti kiva erilainen lievä tuntemus :D
Niin, en varsinaisesti tunne kun alapää nykii ja supistelee, vaikka niin se tekeekin. Tunnen laukeamisen. Minä en kirjoittanut mitään "lievää tai pikkunättiä tuntemusta" enkä ole täällä kysellyt asian suhteen mitään. Tiedän omat orgasmini. Tarkoitus oli vaan aloitusviestiin viitaten kertoa esimerkki tahattomasta orgasmista.
/9, joka ei ole ap
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on käsittääkseni ja kokemukseni mukaan helppo tunnistaa. Se alkaa sillä, kun nainen voihkii hyvin kuuluvasti ja välillä puhuu rumia. Orgasmi on ohi, kun nainen kysyy mieheltä, että joko sulta tuli.
Joo, ja sitten ollaan tosi lähellä orkkua, jos nainen vilkaisee kelloa voihkiessaan.
Orgasmeja on kyllä hyvin erilaisia ja niiden voimakkuuskin vaihtelee.
Itse kutsun osaa orkuista teknisiksi, kun on tarve laueta, ei olisi oikein aikaa ja sitten hoitelen itseni nopeasti vibralla.
Ja sitten on niitä, joiden kyydistä nauttii mielellään ja pitkään. Tuo tekninen vain lyykkää isomman tyydytyksen tarvetta
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sitten ollaan tosi lähellä orkkua, jos nainen vilkaisee kelloa voihkiessaan.
Naisellani ei ole kelloa sängyssä! Tarkoittaako tämä että hän ei pystykään tulemaan vaan feikkaa kaiken?
mikä puhelin sulla? mä haluun samanlaisen, jos siitä olis apua orkutukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt sentään surullista ole. :D
Minä sain kerran juostessa (juoksin ehkä 20 metriä). Se oli haaroista lähtevä nopea lämmin kehon läpi humahtava aalto. Enkä mä ainakaan niitä sisäisiä lihassupisteluja "päällepäin" tunne, täytyisi sormella erikseen kokeilla.
Ehkä kiihotuit, se voi joskus tuntua tuolta ja on miellyttävää, mutta et taatusti saanut orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään ikinä saanut orgasmia joten en osaa sanoa, mutta enpä keksi muutakaan mikä voisi tapahtua noin. Mikä vastaava ruumiintoiminto muka on olemassa?
Kannattaa varmaan siihen omasn kehoon ja sen reaktioihin vähän perehtyä.
Elämäni ensimmäiset orgasmini olivat juuri sellaisia, kun kuvailit. Itseasiassa mukavan tuntuisia, mutta ei täysin tyydyttäviä. Parikymppisenä muutin omaan kämppään, ennen sitä olin asunut lapsuudenkodissani hyvin ahtaasti, omaan kehoon tutustuminen oli siinä ilmapiirissä ollut hyvin vaikea. Olin neitsyt pitkään. No joka tapauksessa - omassa kämpässä alkoi myös seksuaalisen mielihyvän etsiminen. Orgasmi ei tullut helpolla. Puristin jalkoja yhteen, tuntui hyvältä, melkein orgastiselta. Myöhemmin jatkoin pidemmälle - ja tuli viimein se oikea orgasmikin sieltä.
Nielitkö?