Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainko äsken orgasmin? Voiko se tulla vahingossa?

Vierailija
14.03.2018 |

En ole ikinä saanut orgasmia enkä ole halunnutkaan saada.

Äsken makasin sängyllä selaamassa puhelinta ja laitoin jalat ristiin. Puristin jotenkin pimppiäni niin, että ihan yhtäkkiä tuli aivan hullu olo. Lämmin ja rauhallinen, mieli meni "sumeaksi", sellainen miellyttävä ja seesteinen olo. Kesti noin 5-10 sek varmaan.

Nyt reisiin sattuu, ilmeisesti jännitin niitä todella paljon äsken?

Oliko tämä nyt sitten orgasmi? En ollut mitenkään kiihottunut tai villissä mielentilassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä kuin moni muukin, eli jos pitää miettiä että olikohan tämä, niin ei se ollut. Saattaa se silti olla jokin erittäin mieto "esiaste", jotain mitä kehittämällä voisi päästä oikeaan orgasmiin.

Vierailija
22/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos orgasmi tulee, niin se on tullakseen ja kyllä sen huomaa. Ainakin itse tunnen orgasmin todella voimakkaasti ja olen liikuntakyvytön hetken, pakko pysyä vain paikallaan. Tai sitten on jotain tosi pieniä orgasmeja, joita juuri ja juuri huomaa. Ei aavistusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen orgasmi kehittyy elämän aikana ja voi alussa hyvinkin olla tälläistä epämääräistä hyvänolontunnetta. Omat orgasmini ovat nyt yli viisikymppisenä ehdottomasti paljon voimakkaammat kun kaksikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi