Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä johtuu fyysinen ihan älytön vetovoima jotain kohtaan. jos se tulee esim. taakse seisomaan ni ei tee mieli liikahtaa

Vierailija
14.03.2018 |

pikemminkin vaanperuuttaa lähemmäs. järkyttävä tunne

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feromonit

miks joku  saane liikkeelle niin rajusti

Vierailija
4/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm. Kiva tunne ja silleen nolosti ja pakosti kontrolloitava tunne. Tosin joskus se on mennyt silleen, että minua on kosketettu (käsi käsivarrelle ja siitä liutettu alas).

Vierailija
5/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm. Kiva tunne ja silleen nolosti ja pakosti kontrolloitava tunne. Tosin joskus se on mennyt silleen, että minua on kosketettu (käsi käsivarrelle ja siitä liutettu alas).

Mulle on sattunut tämä kosketusjuttu myös, todella erikoinen tilanne :)

Vierailija
6/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feromonit sitten vaikuttaa vain harvoin?

Miksi en halua paritella kaikkien minua haluavien kanssa?

Ei-ap

Vierailija
7/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu yksinomaan sinun omasta mielikuvituksestasi. Projisoit täyttymättömät toiveesi ja tunteesi tuohon takana seisovaan ihmiseen.

Vierailija
8/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kun tämä tulee lääkärin kanssa. Kutkuttaa aina mennä työterveyteen.

Terkkuja KK:lle 😋

Vierailija
9/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis pakottaa ihan alapäässä. käykö muille näin. eli tekee mieli peruuttaa perse toiseen  kiinni ja antaa mennä

Vierailija
10/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan. Jostain syystä huomaan silloin tällöin, kun olen jonkun esim. työkaverinaisen vieressä, että ilmassa väreilee. Joskus jonkun toisen naisen kanssa tätä tapahtuu useinkin. Samalla tajuan, että nainen ei vetäydykään pois omaan tilaansa, vaan jotenkin tahallaan jää minun tilani sisään lähemmäksi. On tavallaan jännä myös huomata, että erään toisen kohdalla tuo väreily loppui jossain vaiheessa. Luulen, että naisetkin huomasivat väreilyn. On käynyt usein niinkin, että alan keskustella jonkun naisen kanssa ja kysellä kuulumisia, niin toinen lehahtaa punaiseksi, vaikka kysyisin vain maanantai aamuna, miten viikonloppu meni. Näitä vain olen havainnut.

Vierailija
12/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan