Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin enään tehdä miehen mielestä tienaan liian vähän?

Vierailija
14.03.2018 |

Mies laskeskelee senttejä,on pihi ja tienaa huomattavasti enemmän kuin minä. Miehen mielestä kulutan liikaa, vaikka mies syö enemmän ja laittaa minut ostamaan kaapin täyteen ruokaa. Nykyisin kun käymme ulkona syömässä mies tilailee milloin mitäkin on menussa tarjolla, mutta laittaa minut syömään halvimmat annokset ja juomaan pelkkää vettä kun itse kiskoo alkoholia - näin käy aina kun mies maksaa ja illalla saan kuulla moitteita kuinka paljon kulutin ja olen lihonut yms yms. Painoni on tippunut lyhyessä ajassa alipainoin puolelle eikä ruoka maistu minulle samalla tavalla kuin ennen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, niin eroa. Tilanteesi paranee väittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies sulla. Arvosta itseäs ja jätä se m*lkku.

Vierailija
4/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi käyttäytyä noin sen jälkeen kun muutimme yhteen

Vierailija
5/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen niin se saa maksaa asumiskulunsa ihan itse ja lopettaa sun siivellä elämisen. Tietenkin.

Vierailija
6/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi käyttäytyä noin sen jälkeen kun muutimme yhteen

Niin koska nyt olet nalkissa eikä  sulle tartte enää teeskennellä. Toi on se miehen todellinen luonne joten juokse ja lujaa.

Vierailija
7/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet löytänyt narsistin!

Ihan vakavissaan, ei ole kumppanin asia arvostella toisen tienestejä, jos ne on itselle tärkeä asia niin valitsee rikkaan kumppanin sitten alun alkaen!

Se, ettet ymmärrä asiaa, kertoo siitä että historiassasi ja persoonallisuudessasi on jotain sellaista joka tekee sinut otolliseksi uhriksi narsistille.

Millainen omanarvontunto sinulla mielestäsi on? Syytätkö konfliktitilanteessa herkästi itseäsi? Onko kasvatuksesi ollut mitätöivää, kontrolloivaa tai syyllistävää? Oletko kokenut aiempaa hyväksikäyttöä?

Jos et lähde heti, niin muutaman vuoden päästä löydät itsesi kunnon suosta.

Vierailija
8/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä kuuntele mitään ”lupaan muuttua” -skeidaa. Se on vain reaktio siihen että yrität päästä vapauteen, sinun tunteillasi ei ole mitään väliä. Ei ne muutu, ikinä.

- 7

Vierailija
9/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tämmösiä ihmisiä oikeesti ole? Joku sairas kontrollin tarve sillä, en kattelis.

Vierailija
10/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa itse omat ruokasi ja anna miehen hoitaa omansa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
11/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En voi tarpeeksi korostaa tätä!!

Oon ollut mieheni kanssa yhdessä nyt jo n 15 vuotta. Jossain vaiheessa tuli tämä, että mä oon tyhmä ja köyhä ja vaikka mitä. En saanut käydä kamujen kaa ulkona, koska meillä (minulla) ei ole varaa siihen ja muuta paskaa. Sitten kun sosiaalinen elämäni oli tapettu niin alkoi tämä että mun pitäisi hakea muita töitä koska työni ei ole tarpeeksi hieno ...kun kuitenkin pitäis kantaa vastuuta yhteisestä taloudesta ja muuta paskaa.

Sain ylennyksen ja palkka nousi - ja kas, nyt oon lihava ja en pidä itsestäni huolta ja vielä mitä.

Ukkos on narsisti ja tilanne tulee vaan pahenemaan. Ero tuntuu varmaan hankalalta, mutta sitten kun se on tehty niin tulet olemaan kiitollinen ja ihmettelet, että miten jaksoit noinkin kauan.

Lähde!!!!

Vierailija
12/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, olet löytänyt narsistin!

Ihan vakavissaan, ei ole kumppanin asia arvostella toisen tienestejä, jos ne on itselle tärkeä asia niin valitsee rikkaan kumppanin sitten alun alkaen!

Se, ettet ymmärrä asiaa, kertoo siitä että historiassasi ja persoonallisuudessasi on jotain sellaista joka tekee sinut otolliseksi uhriksi narsistille.

Millainen omanarvontunto sinulla mielestäsi on? Syytätkö konfliktitilanteessa herkästi itseäsi? Onko kasvatuksesi ollut mitätöivää, kontrolloivaa tai syyllistävää? Oletko kokenut aiempaa hyväksikäyttöä?

Jos et lähde heti, niin muutaman vuoden päästä löydät itsesi kunnon suosta.

Miehellä on lisäksi häiritsevä tapa lahjoa minua ja suuttuessa pakottaa maksamaan lahjat rahana tai seksinä takaisin. Nurkkaan ajeteltu tuntuu olo ja masentuneelta myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi