Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain 23v. naiselta

Vierailija
14.03.2018 |

Tylsää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämäntilanne sulla on? Itse olen 24v nainen, opiskelen haluamaani alaa ja siihen olen tyytyväinen, mutta elämässäni harmittaa kovasti se että en ole vieläkään löytänyt kestävää parisuhdetta.

Vierailija
2/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen elämäntilanne sulla on? Itse olen 24v nainen, opiskelen haluamaani alaa ja siihen olen tyytyväinen, mutta elämässäni harmittaa kovasti se että en ole vieläkään löytänyt kestävää parisuhdetta.

No, vaihdan alaa, opiskelin liiketaloutta, mikä ei ollut yhtään mun juttu. Nyt alkoi sote-alan pääsykoeluvut. Asun tällä hetkellä lapsuudenkodissani. Ois ykkösenä nyt päästä kouluun ja omaan asuntoon. Koska mulla on asp-tili, en haluaisi yksityistä vuokranantajaa, vaan syksyllä Hoas:n kämppään, jossa inhimilliset vuokrat, vois säästää samalla. Mulla oli pari vuotta tosi haasteellinen elämäntilanne ym. suunnitelma oli asua kotona tyyliin tän ikäiseksi, minkä jälkeen ostaa asp-tilillä oma asunto, se on vielä 1/4 vaiheessa, eli varmaan muutama vuosi menee... Nää jutut on mulla ykkösenä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä oiekin täytät 24, 25, 26, jne? Aika monta kesua löytyy tästä aiheesta, ja toki maailmassa on tuhansia eri 23v mut ihan oikeadti siis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme