Mitä kauheaa tässä kuvassa mielestäsi tapahtuu? Miten olisit tässä itse reagoinut? (kuva)
Ylittyikö nyt joku raja?
Kommentit (15)
Mun mielestä mikään raja ei ton kuvan perusteella oo ylittynyt, toi huitaisee/elehtii käsillään, käden ULKOsyrjä on tolleen, näyttää tyhmältä tossa kuvassa. Mutta siis, en ois reagoinut mitenkään. Katoin eka et toi nainen on Päivi Räsänen. :D
Ööö... mikä raja tuossa nyt muka ylittyy. Arhinmäki katsoo toimittajaa, ja tulee huitaisseeksi hiukan liian pitkän kaaren oikealla kädellään.
Mikä juttu toi oikein on? Onko tuo nainen nostanut asiasta haloon? Oikeesti!
Eli kämmenselällä siis saa mies koskea naista rintaan ilman lupaa?
Elehtii käsillään vähän liian leveästi, ja huitaisee vahingossa kaveria. Ei tuossa mitään seksuaalista ole.
Itse kerran elehtiessäni onnistuin survaisemaan etusormeni tuntemattoman miehen nenään.
Viitonen, ketään ei saa koskea luvatta, mutta vahinkoja sattui. Jos tulet ovesta vauhdilla ja törmäät sen takana seisovaan, ahdisteletko sinä häntä - et tietenkään.
Mun huomio kiinnittyy tuohon olkapäällä kasvavaan kuuppaan.
Kuvassa mies elehtii niin että on vahingossa huotaissut naista rintakehään, mikä " raja" tässä on ylitetty?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään saa, eikä kysymyksesi liity kivan tilanteeseen.
Koskettaminen olisi tarkoituksella toimimista, kuvassa käsi osuu rintaan vahingossa kun käden omistaja huitoo liikaa noin lähellä muita ihmisiä.
Nainenhan selvästi nauttii tilanteesta hymystä päätellen.
Ihan vakavasti, noin lähelle ei tulla. Jokaisella on oma koskemattomuus. Näyttää pahalta.
Humalainen kansanedustaja koskettelee kiihdyksissään toisen rintakehää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettaminen olisi tarkoituksella toimimista, kuvassa käsi osuu rintaan vahingossa kun käden omistaja huitoo liikaa noin lähellä muita ihmisiä.
Kannattaisi pitää kädetä taskussa jos ei osaa olla huitomatta ihmisten rintakehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettaminen olisi tarkoituksella toimimista, kuvassa käsi osuu rintaan vahingossa kun käden omistaja huitoo liikaa noin lähellä muita ihmisiä.Kannattaisi pitää kädetä taskussa jos ei osaa olla huitomatta ihmisten rintakehiin.
Pidetään jatkossa mielessä. Kiitos, hra/rva Täydellinen :)
Ylittyy.