Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala ahdistus töissä

Kauhea päivä taas
14.03.2018 |

En vaan osaa olla täydellinen, mutta kun pitäisi, enkä pysty. Epäkäytännöllisyys on ainoa vikani ja siitä saan sitten kärsiä hoitotyössä aina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää aina tehdä tietyn kaavan mukaan suomalaisilla työpaikoilla?

Vierailija
2/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota loparit. Ei se oikeasti ole niin ihmeellinen juttu. Kyllä töitä aina löytää. Joko palkollisena tai rohkeimmat yrittäjinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota loparit. Ei se oikeasti ole niin ihmeellinen juttu. Kyllä töitä aina löytää. Joko palkollisena tai rohkeimmat yrittäjinä.

En voi, olen vanha ja asuntovelkainen. Kukaan muu ei ota minua enää töihin.

Ap

Vierailija
4/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissäni toisten potkupallona, arvatkaa onko kivaa.Itsetuntoni on mennyttä!

Ap

Vierailija
5/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun lohdutatte - olette yhtä kivoja kun työ"kaverit".

Ap

Vierailija
6/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaa pitäis eikä edes tiedetä miksi?? Kukaan ei ole täydellinen mutta jos olet työkavereittesi kiviriippa en ymmärrä mikset muuta toimintatapojasi vaan vaadit lohdutusta??

Vierailija
7/7 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaa pitäis eikä edes tiedetä miksi?? Kukaan ei ole täydellinen mutta jos olet työkavereittesi kiviriippa en ymmärrä mikset muuta toimintatapojasi vaan vaadit lohdutusta??

Olen heille ehkä kiviriippa, mutta he ovat minulle keskitysleirinpitäjiä. Miten voisin muuttaa itseäni. En ole kovakasvo sätkämuija, kuten he, vaan yliherkkä kaunosielu, mutta sellaista ei tässä maassa hyväksytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän