Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa vietävästi kun menin eroamaan!

Vierailija
13.03.2018 |

Oltiin eksän kanssa naimisissa useampi vuosi ja yhteisiä lapsiakin pari. Lapsiperhearki oli mulle liikaa enkä edes mennyt töihin vaikka eksä pyysi kun sillä oli opiskelut kesken. Vaikka olin luvannut kun eksä ensin elätti perheen kun suoritin oman tutkinnon. Menin vielä haukkumaan ettei eksä ikinä saa tutkintoa valmiiksi ja että se on luuseri.

Menin äkkiä uusiin naimisiin jotta saisin apua arjen pyörittämiseen ja tuli vielä ankkurilapsi uuden miehen kanssa. Uusi mies on mua jonkin verran nuorempi eikä sillä ole oikein mitään koulutusta. Haki opiskelemaan ja nyt joudun sitten kuitenkin käymään töissä että pärjätään jotenkin.

Niin ja eksä valmistui eron jälkeen ja on saanut töissä ylennyksen. Mua sapettaa. Karma kosti oikein kunnolla. Saispa aikaa käännettyä taaksepäin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vahvaa kieltämistä ja provon huutelua näyttää täällä olevan. Ilmeisesti yllättävän moni katuu eroaan, mutta siitä puhuminen on tabu. Onhan se ollut jo pidempään nähtävissä, että erotaan mitättömistä syistä.

Tätä sepostusta ei uskota, koska lapsen isästä eroaminen on iso juttu. Eroja ei yleensä kaduta, koska niitä on harkittu vuosikaupalla. Jos olisit koskaan ollut parisuhteessa, tietäisit että ulkopuoliset eivät tiedä mitään.

Tätä sepostusta ei uskota, koska kaikki sanamuodot, näkökulmat ja yksityiskohdat on todella läpinäkyvästi valinnut henkilö joka haluaa aiheuttaa paskamyrskyn. Ei henkilö joka puhuu itsestään ja omasta elämästään. Ei uskottava.

Vierailija
42/42 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus oli hyvä naista esittäneeltä mieheltä. Onnittelut!

Ai, musta ei. Liian ilmeinen, ei ole ollenkaan päästy naisen ajatuksiin sisälle. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän