Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen alkanut harkitsemaan suhdettamme uudestaan

Vierailija
13.03.2018 |

mieheni jättää minut usein humalassa, mutta ottaakin takaisin ollessaan selvä. En löydä käytökselleen syytä muuta kuin että hänellä on sitoutumiskammo. eikö mies halua minua oikeasti vai voiko tunteet muuttua noin paljon humalassa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jaksat katsella tuollaista, miksi!?

Vierailija
2/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen käytös ei tässä ole ollenkaan se kiinnostava asia, ja ainakaan emme siihen voi vaikuttaa tai sitä ymmärtää. Kerro sen sijaan omasta käytöksestäsi: miksi alistut tuohon? Miksi yrität järkeistää sen? Mitä haluaisit meidän sinulle sanovan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan häntä.

Vierailija
4/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. miksköhän se sut jättää? hmmm... kummalista. ja aina aineissa. voi kertoa sitoutumiskammosta ja kapinoi kännipäissään sua vastaan sit kun taistelee omaa egoa ja identtiteettiä vastaan eli yksilön vapautta. mutta rakastaa sua sit taas kun on selvinpäin ja niinhän se normaalisti menee tuskin se juo koko ajan. jotain kapinaa tunteillensa vapinaa

Vierailija
5/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ehkä rakastaa sua. ehkei se oikein tiädä. Mut ainakin välittää tosi kovasti. eikun. kyllä se sua rakastaa :) 

Vierailija
6/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakastan häntä.

Olet varmasti läheisriippuvainen? Itse en rakastaisi ihmistä, joka kohtelisi minua huonosti ja uhkailisi erolla tuon tuosta kännipäissään.

Vierailija
7/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten hän selittää asian selvittyään? 

Vierailija
8/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tuleeko sinusta humalassa rasittava akka? Vai miten tämä jättäminen tapahtuu? Ilmoittaako mies vaan neljän oluen jälkeen että tää oli nyt tässä morjens

Vierailija
9/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm.. miksköhän se sut jättää? hmmm... kummalista. ja aina aineissa. voi kertoa sitoutumiskammosta ja kapinoi kännipäissään sua vastaan sit kun taistelee omaa egoa ja identtiteettiä vastaan eli yksilön vapautta. mutta rakastaa sua sit taas kun on selvinpäin ja niinhän se normaalisti menee tuskin se juo koko ajan. jotain kapinaa tunteillensa vapinaa

Ap vakuuttelee itse itselleen.

Vierailija
10/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin. Humala paljastaa totuuden, joka selvinpäin pyritään ja pystytään peittämään. Ei se sinua oikeasti halua, mutta ei kehtaisi jättääkään, koska on ehkä pohjimmiltaan kuitenkin kiltti. Kipuilee sitä sitten kännissä, kun on viinasta saatua "rohkeutta" suonissa.

Vierailija
11/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieheni jättää minut usein humalassa, mutta ottaakin takaisin ollessaan selvä. En löydä käytökselleen syytä muuta kuin että hänellä on sitoutumiskammo. eikö mies halua minua oikeasti vai voiko tunteet muuttua noin paljon humalassa?

Miehesi haluaa humalapäissään käydä vapaasti polkemassa baarin naistarjontaa, joten katkaisee suhteenne. Sitten arjen tullen haluaa taas elää parisuhteessa, koska laitat hänelle ruokaa ja peset pyykkiä, jne.

Vierailija
12/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap vakuutellu mutta mulla oli vähän samankaltanen tilanne niin ehkä mä vakuuttelen jälkilöylyssä itelleni :D 

Vierailija
13/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi haluaa humalapäissään käydä vapaasti polkemassa baarin naistarjontaa, joten katkaisee suhteenne. Sitten arjen tullen haluaa taas elää parisuhteessa, koska laitat hänelle ruokaa ja peset pyykkiä, jne.

"We were on a break!" :D

Vierailija
14/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitoutumiskammoa vaan mies ei rakasta sinua oikeasti. Ei vaan halua luopua vakipi**usta. Kännissä estot häviää ja mies paljastaa todellisen suhtautumisensa, mutta selvänä karu tulevaisuus iskee silmille ja mies pyytää sinut takaisin.

Olen puolestasi pahoillani, mutta sinun kannattaisi antaa miehen mennä ja etsiä joku joka rakastaa sinua oikeasti. Sano nyt miehelle ainakin sen verran, että jos vielä kerran jättää sinut kännissä tai selvänä niin se on sitten lopullisesti siinä.

Vierailija
15/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee lasten ja humalaisten suusta.

Vierailija
16/16 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan uhkailee, että saa sidottua sinut tiukemmin itseensä. Se on helppoa, koska hätäännyt ja alat pikkuhiljaa etsiä itsestäsi vikoja. Älykäskin nainen voi sortua tuohon. Olen seurannut ystäväni samanlaista liittoa ja realismia ei hänen ajatuksissaan juuri enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi