Mitä ajatuksia sinussa herättää aikuinen nainen joka vaihtaa facebookin profiilikuvaa jatkuvasti?
Aina itseotettu selfie ja lähes joka viikko vaihtuu..
Kommentit (32)
Että hänelle on kovin tärkeää saada tykkäyksiä kuviinsa ja kommentteja kauneudesta..
Sama se. En ole kiinnostunut siitä mitä muut tekevät. Sillä, jolla on aikaa arvostella toisia, ei ole tarpeeksi mukavaa elämää itsellään.
Ne on niitä tyyppejä jotka on onlinessa 24/7 ja odottaa vaan kehuvia kommentteja kuviinsa.
15-vuotiaan tasolle jäänyt wt-ruusu.
Ei yhtään mitään. Mitä pahaa siinä on jos vaihtaa kuvansa vaikka joka päivä. Mielestäni sillä on ongelmia joka miettii moisia. Jos ensimmäinen asia joka tulee mieleen tyyliin - Toi tyyppi on narsisti, epävarma tai huomionhakuinen yms. kun vaihtaa profiilikuvan. Niin suosittelen katsomaan itse peiliin ja kysymään onko kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään. Mitä pahaa siinä on jos vaihtaa kuvansa vaikka joka päivä. Mielestäni sillä on ongelmia joka miettii moisia. Jos ensimmäinen asia joka tulee mieleen tyyliin - Toi tyyppi on narsisti, epävarma tai huomionhakuinen yms. kun vaihtaa profiilikuvan. Niin suosittelen katsomaan itse peiliin ja kysymään onko kaikki kotona.
Profiilikuvan vaihtaja pahoitti sitten mielensä :D
Annas kun arvaan :
Se on kauniimpi kun sinä vaikka on vanhempi kuin sinä!
Ja se sua kismittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiilikuvan vaihtaja pahoitti sitten mielensä :D
Älä... ja sä kuvittelet olemattomia. Menikö eriävä mielipide niin kovasti tunteisiin että kuvittelet jonkun pahoittaneen mielensä. :)
Huomionhakuinen ja heikolla itsetunnolla varustettu ihminen. Tuleeks kans ihkupohku-päivityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuinen ja heikolla itsetunnolla varustettu ihminen. Tuleeks kans ihkupohku-päivityksiä?
Myös instagramiin päivittää kasvokuviaan jatkuvasti.. sekä snapchattiin.
Vierailija kirjoitti:
Näin terapeutin näkökulmasta itsensä jatkuva valokuvaaminen, etenkin kasvokuvien ottaminen ja niiden laittaminen sosiaaliseen mediaan näytille ja arvosteltavaksi, on narsistista. Pohjimmainen halu on tulla hyväksytyksi ja pidetyksi. Kun kuvaan ei tulekkaan niin montaa tykkäystä kuin alunperin kuvitteli, niin narsistinen henkilö ottaa uuden kuvan parempien tykkäysten toivossa.
Totta. Ihmismielen psykologiaa.
Onko kuvat kaikenlisäksi muokattuja?
No sinäkös mietit satoja miljoonia käyttäjiä ja kuviaan . Menisit vaikka vuorille.
Vierailija kirjoitti:
No sinäkös mietit satoja miljoonia käyttäjiä ja kuviaan . Menisit vaikka vuorille.
Olen käynyt vuorilla.
Tiedän yhden 60-vuotiaan joka asuu facessa.