Lue keskustelun säännöt.
Laihtuuko 1200kcal/päivä -dieetillä?
13.03.2018 |
Haluaisin laihduttaa kesään mennessä muutaman kilon. Lähtöpaino 73kg ja tavoitepaino olisi 65kg kesäkuun alussa. Eli nyt olisi kokonaiset 12 viikkoa tuon lukeman saavuttamiseen.
Olen 30v nainen. BMI 29 ja en urheile, jos ei päivittäisiä koiranulkoilutuksia lasketa. Kulutus on siis suht pientä.
Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta dieetistä? Onko rankka toteuttaa. Mulla on nyt eka päivä käynnissä ja ihan hyvä fiilis. Ostin ruokavaa'an, joten mieli lepää, kun on täysin kärryillä syödyistä kaloreista. Kuukauden ajan olen jo pitänyt ruokapäiväkirjaa ja syönyt terveellisemmin painoa tai kaloreita seuraamatta.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva kuulla! Tavoitteena olisi juurikin pysyvä painonpudotus. Olen jo tässä viimeisen kuukauden aikana havainnut, että pienemmälläkin ruokamäärällä tulee toimeen ja nyt ensimmäistä kertaa kaloreita laskiessa näkee sen, että miten helposti ihan terveellisellä kotiruoalla voi itsensä lihottaa, kun santsaa ajatellen, että "no tässä ei oo mitään epäterveellistä". Elämäntapamuutos siis kiikarissa ja toivotaan, että oikeasti nyt onnistuis siinä!
ap