Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa minua nettitreffien kanssa. Miten ensitapaamisella saisi itsestä ja toisesta muutakin ulos kun small talkia?

Vierailija
13.03.2018 |

Olen 30v, aina sinkku, ja vähän varautunut miesten suhteen. En osaa tuoda itsestäni livenä sitä puolta joka koen olevani. Kirjoitellessakin olen aina vähän epäluuloinen että mitä mies oikeen haluaa.

Kymmeniä kertoja mennyt nettitreffeille, joka sitten on ollut sellasista molemminpuolista tylsää small talkia, josta tuskin kummallekaan jäi yhtään mitään käteen. En ole löytänyt kirjoitellessakaan kenenkään kanssa sellaista yhteyttä, mutta aina ajatellut että menen livenä katsomaan josko siellä olisi mitään kemiaa. Yritän esim. kysellä työstäkin vähän enemmänkin kun että "onko kivaa duunia" tms, mutta silti jää todella pintapuoliseksi koko keskustelu aina.

Nyt on tullut myös näihin uusiin ihmisiin sellainen kyllästyminen, että en jaksa sadatta kertaa kertoa samoja asioita uusille ihmisille, eli missä olen töissä ja mitä teen elämälläni. Profiilissa nämä lukee, mutta toki näillä on helppo murtaa jää. Tottakai ymmärrän, että minussa on aina vähintään se 50% vika että treffit on ollut tommosia, mutta en minä tiedä mistä vieraan ihmisen kanssa voi jutella. Työ- ja perhekuvio ja harrastukset yms., joo. Mutta niistä ei ole kenenkään kanssa löytynyt sen ihmeempää.

Miten ihmeessä tästä pääsisi eteenpäin? Oon vaan väsynyt etsimään ketään. Livenä en saa kontaktia miehiin treffimielessä. Käynyt pari kertaa terapiassa, jossa terapeutin avulla tajusin sen verran, että en osaa luottaa ihmisiin. Vaikuttaako se tähän näin paljon, että en saa mitään yhteyttä keheenkään, varsinkaan miehiin? Ehkä pelkään liikaa sitä että mua satutetaan jos menen ihastumaan johonkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka siitä että lopetat tuon epätoivoisen vollotuksen täällä vauvan kakka-palstoilla.

Vierailija
2/3 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on oikeitakin huolia, mene auttamaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyt aihepiiristä, mistä haluat tietää hänestä lisää. Mikä siinä on niiin vaikeaa?