Paljonko miehesi menetti OneCoin huijauksessa?
Poliisi on ratsannut OneCoinin toimiston alkuvuodesta 2018 ja selvittävät asiaa. Johtohenkilöt ovat paenneet ulkomaille rahojen kanssa. Huijattuja suomalaisia oletetaan olevan yli 20 000.
Kommentit (42)
Ammutaanhan_hevosiakin kirjoitti:
Hauskaan keskusteluun «keskustelu/2628094/kuinka_puhua_miehelleni_jarkea_onecoin_ksetuksesta_ei_usko_kenenkaan_jarkipuhetta» ei enää pääse. Harmi, olisi mukava kuulla joko Audi on ostettu ja käväisty (viime kesänä 2017) sillä Monacossa.
Tuo keskustelu oli minun aloittama. Koko tilanne oli keksitty, sillä olen itse mies. Halusin tuoda tietoa ja keskustelua palstalle OneCoin-huijauksesta ja sen takia tein aloituksesta mahdollisimman provosoivan ja kiinnostavan.
Nosta kokeeksi 50€, niin sitten tiedät onko huijaus.
En ihan niin paljon ku Wincapitalla.
Terv. Pena Oulusta.
Sijoitin tuohon 80000 ja nyt olen miljonääri. Kateelliset huudelkoot täällä huijaukseksi, minä nautin loppuelämäni makeaa elämää.
Antanut mustalaiselle 52t ja kuvittelee saavansa jotain takaisin.
3000€ sijoituksella 100 000€ salkun arvo nyt. Kertokaapa mistä parempi tuotto. Katotaan kuka viimex nauraa ;)
Markku38 kirjoitti:
3000€ sijoituksella 100 000€ salkun arvo nyt. Kertokaapa mistä parempi tuotto. Katotaan kuka viimex nauraa ;)
Niin siis 100 t onecoin-salkussa? Puhalla sormien läpi, siinä on sun tuotto :D
Nostetaanpa tätä!
Onkos täällä Onecoinhuijauksen uhriksi joutuneita? Vaasan seudulta varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pistäny tuohon 52 000€. Ei tuo mikään huijaus ole. Reaaliaikaisesti näkee omien sijoitustensa kehityksen. Kannattaa ottaa selvää asioista ennen kuin levittää perättömiä huhuja. Wincapita oli huijaus, tämä ei.
Mun sijoitusten arvo on nyt yli 170 000€. Yritäppä tuommoisia tuottoja saada jollain Nokialla.
:D joo, miksi poliisit ahdistelee rehellisiä yrittäjiä?
Miksi huumepoliisi ahdistelee huumekauppiaita? Jotta olisi itsellään jotain myytävää ja vähemmän kilpailua.
Mites se makia elämä on nyt maistunut, kertokaahan mitä olette dealshakerista ostelleet niillä tosi suurilla Onekoin salkuillanne?
Surullista kuulla että 20K Suomalaista antaa rahansa näinkin ilmiselvään pyramidiin.
Toisaalta mukava kuulla että on olemassa 20K Suomalaista joilla on varaa sijoitella sokeasti ilman kummempia kipuja ja yhtään tutustumatta/ymmärtämättä sijoituskohdettaan.
Alusta saakka ollut tämän höpötuotteen faktat löydettävissä kerta googlettamalla.
Huoli pois, uudet kus€tukset ovat jo muhimassa, onekoijatitunkit nuolee haavansa ja siirtyvät seuraavaan määkivinä lampaina =)
"Nyt on pakko tärpätä"
Ternimaitokapselit, Wincapita, Onecoin, mitähän seuraavaksi...
Markku38 kirjoitti:
Katotaan vain, Markku38.
Onko läheisistäsi ollut tässä mukana? Miten he suhtautuvat asiaan nykyään? Onko joku jo tehnyt omaa rikosilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pistäny tuohon 52 000€. Ei tuo mikään huijaus ole. Reaaliaikaisesti näkee omien sijoitustensa kehityksen. Kannattaa ottaa selvää asioista ennen kuin levittää perättömiä huhuja. Wincapita oli huijaus, tämä ei.
Mun sijoitusten arvo on nyt yli 170 000€. Yritäppä tuommoisia tuottoja saada jollain Nokialla.
Mites nyt menee? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hep! Nyt olisi vihdoin mahdollista ansaita Onecoinilla. Ainakin yhdelle ja jopa 100 000 dollaria!
Kuuluisia viimeisiä sanoja eli ei ole tapana langeta huijauksiin tai asettaa itseä asemaan, missä on altis huijaukselle. Tosin en usko itse tuohon, pikemminkin luonnostaan hyväuskoiset kuvittelevat kaikkien ihmisten olevan hyväuskoisia.
Ei mieheni ole niin tyhmä että sen sais mukaan moiseen huijaukseen. Yhdessä ollaan naureskeltu noille murossa jo vuosia.