80cm " kyläilytakki" pojalle?
Olen yrittänyt etsiä pojalle 80- tai 86-senttistä kivannäköistä takkia kaupassakäynti- tai kyläilyhommiin Tampereen kaupoista. Haalaria on tylsä kiskoa aina päälle, jos ei ole tarkoitus mennä kummemmin ulos möyrimään.
Takin ei tarvitsisi olla kosteussuojattu eikä välttämättä erityisen laadukaskaan, joten en ole valmis maksamaan siitä älyttömyyksiä. Hirveän vaikea löytää! Ainoa, joka on miellyttänyt silmää, on se Reiman beige (ulkoilu)takki, mutta siinä on tähän tarkoitukseen vähän liikaa hintaa. Onko vinkkejä? Kaiken maailman ulkoilupukuja on kyllä kaupan joka lähtöön, mutta joskus olis kiva pukea pienellekin jotain siistimpää... Kuvittelin jostain h&m:ltä tuollaisen löytäväni, mutta ei. =(
Kommentit (6)
Benettonin tikkitakki jos on viileää ja Timberlandin superohut takki lämpösille keleille. Olen tykännyt kovasti molemmista takeista.
olen jo parina vuonna löytänyt kivat kyläilytakit sekä tytölle että pojalle. Eivät ole kosteussuojatut, mutta ulkonäkö on tosi sievä!
Katselin muuten noita tikkitakkeja ja mietin, voisiko pojalle sellaista pukea. En ole koskaan nähnyt miehellä tikkitakkia ja ajattelin, että voi olla vähän hassu. Mutta ehkä ei sitten.
Kappahlissa oli mun mielestä kivan näköinen puna-sini-valkoinen takki. Oli meille vaan liian pieni ( loppuivat kokoon 86cm). NameItilla olen nähnyt taas khaki-vaaleansini-yhdistelmää, jos tykkää. Ja Lenneltä saa koko puvun, joka ei siis ole kosteusuojattu, hintaan 50¿. Värinä oli muistaakseni tummaa sinistä ja vaaleampaa. Kivan näköinen oli jokatapauksessa =)
KappAhlissa kyllä kävinkin ja ellen ihan väärin muista, taisin tuollaisen nähdäkin, tuota jopa harkita, mutta mihinköhän se tyssäsi... Oliskohan oikea koko puuttunut?
NameItin takki kuulostaa kivalta, pitää tutkia.
Tuota Lenneä vähän jossain katselinkin, mutta pidin vähän kalliina. Nyt kun muuta ei ole löytynyt, saattaisin hyvinkin kaivaa kuvetta - aika kivan näköinen se oli.
86cm poitsulle ihanan takin!
" Rotsi" on ns. pilottimallinen, musta jossa poltetun oranssin väriset hihat. Resorit hihoissa ja alareunassa on musta-valko-oranssiraidalliset.
Edessä teksti Baby Tour 1957, jonka vetoketju " halkaisee" .
Aivan ihana rotsi pikku miehelle! Hintaa taisi olla 19,90e.
Takki on kevyesti topattu, eli ihana näille keleille farkkujen kanssa autoillessa!