Meidän uusi keittiö on vihdoin paikoillaan ja se on maailman ihanin
Tää on kaunis 😍 puusepän tekemä maalattu perinnekeittiö. Laatikotkin on umpipuuta. Vetimet vaan pitäisi valita. Minkälaiset laittaisitte, olen harkinnut posliinisia nuppivetimiä tai ns. apteekkarin vedintä?
Kommentit (45)
Vähän vaikee sanoa kun ei tiedä sun keittiöstä tuon enempää.
Apteekkarin vetimet kestävät paremmin.
Perinnekeittiön vetimet ovat tosiaan jo aika "nähty" ja niin se kuuluukin olla :D Kummallinen kommentti.
Perinne keittiö??? Nyt on joku keksinyt ihan uuden termin. Onko se niinku puuhella ja pesukommuuti?
Vierailija kirjoitti:
Perinne keittiö??? Nyt on joku keksinyt ihan uuden termin. Onko se niinku puuhella ja pesukommuuti?
Taitaa vain olla niin, ettei termi ole sulle tuttu. Googlaapa.
Meilläkin on puusepän tekemä perinnekeittiö, jossa apteekkarin vetimet. Ne vaan ei tahdo pysyä ruuveissaan, tai ruuvit kaapissa miten päin sitten onkin. T:2
Ai että, toi on niin ihana fiilis.
En osaa vetimistä sanoo, mutta onko pakko olla.
Miten voi neuvoa vetimistä kaappeja näkemättä?
Onnea uuteen keittiöön :)
Nythän kuuminta huutoa on nahkavetimet kaappeihin..
Vierailija kirjoitti:
Miten voi neuvoa vetimistä kaappeja näkemättä?
Onnea uuteen keittiöön :)
Kiitos! Ovet ovat aika simppelit peiliovet, suunnilleen tämän näköisiä
http://www.newbridgelanding.org/shaker-style-cabinet-doors_D36632/shake…
Väri on tumma karpalonpunainen.
Nahkavetimiä ei missään nimessä!
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on puusepän tekemä perinnekeittiö, jossa apteekkarin vetimet. Ne vaan ei tahdo pysyä ruuveissaan, tai ruuvit kaapissa miten päin sitten onkin. T:2
Ok, hyvä tietää. Johtuukohan vetimen mallista vai jostain muusta?
Vierailija kirjoitti:
Ai että, toi on niin ihana fiilis.
En osaa vetimistä sanoo, mutta onko pakko olla.
On pakko olla vetimet, muuten on hankala avata laatikoita ja ovia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kaunis 😍 puusepän tekemä maalattu perinnekeittiö. Laatikotkin on umpipuuta. Vetimet vaan pitäisi valita. Minkälaiset laittaisitte, olen harkinnut posliinisia nuppivetimiä tai ns. apteekkarin vedintä?
Laita kuva!! Pic or did not happen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva!! Pic or did not happen
Haha en ikinä! Saatte uskoa ilman kuvia 😀
Joku yksinkertainen nuppi, riittävän iso, ei posliinia eikä liikaa krumeluuria.
Kiva värivalinta, olin ihan varma että valkoinen.
Mitä tuollainen siis maksaa? Millaiset ovet? Mulla kunnostettiin juuri 60-luvun keittiön täyspuiset kaapistot, mitään puuosia ei tarvinnut uusia. Vetimetkin oli vähän pakko ottaa samanlaiset lankavedinmalliset(?) uudestaan, kun tekijät ei hoksanneet, että nykyisin vetimien ruuviväli on paaaaljon isompi kuin 60-luvulla, ja ovet ois pitänyt maalata vedinten takia uudestaan. Eli 7cm vedin kävi.
Kannattaa valita nuppivetimet. Toimivat siten myös käsipyyhkeen yms. muun väliaikaisesti roikotettavan paikkana. Pannulappujen jne.
Laittasin sepän takomat metallivetimet.
Ei kumpiakaan, molemmat on aika nähtyjä.