Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ikävaihetta sinulla on ikävä?

Vierailija
13.03.2018 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-18v

Mulla on ikävä sen ajan kavereita, poikaystävää ja huolettomuutta.

Vierailija
2/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v, tuntuu että silloin olin jotenkin huolettomampi, paljon mullistavia asioita elämässä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden leikkejä kaipaan <3

Teini-ikäiseksi en haluaisi ikinä enää.

Vierailija
4/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-20v, silloin vielä uskoin että voisin joskus löytää poikaystävän, samanhenkisiä kavereita, ja oman paikkani elämässä.

Vierailija
5/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30

Vierailija
6/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva palata lapsuuteen ennen koulua, jonnekin välille 4-7 v. Toinen hyvä aika elämässä oli varmaan opiskelun loppupuoli, 22-25 v. Ne voisin elää uudelleen.

Vierailija
7/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 15-vuotiaana alkoi elämäni hidas nousukiito ja koko ajan vaikuttaa muuttuvan paremmaksi. Odotan ikävaihetta 18-25v. Lapsuuteni oli kauhea.

-16v

Vierailija
8/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka väittää, että elämä on parhaimmillaan 50+, valehtelee, tai ovat jostain syystä alistuneet muiden määräiltäväksi siihen asti. Tai tehneet (liikaa) lapsia tai työtä, ja jättäneet oman elämänsä sivuun.

On lamauttavaa ajatella 50 vuotiaana, että siitä kun oli 30, on yhtä paljon aikaa kuin siihen kun on 70. Mikäli on enää edes elossa silloin.

50 villitys on paniikkia, tietoa siitä, että elämän parhaat vuodet on takana? Onko kaikki tehty, mitä piti?

Luopukaa omahyväisyydestänne, nuoret. Te vanhenette, kuten kaikki muutkin.

Vierailija
9/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku joten elämänvaiheissa ei oo ollut juuri mitään muutosta ainakaan viimeseen 10 vuoteen. Tää on ihan ok.

Vierailija
10/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ehdottomasti 20-30v. vaihetta. Kaipaan iloiselle ja huolettomalle 80-luvulle. :)

- N58.

Vierailija
11/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ehdottomasti 20-30v. vaihetta. Kaipaan iloiselle ja huolettomalle 80-luvulle. :)

- N58.

Mutta miten vielä 20-30-vuotiaana voi olla huoleton?

Vierailija
12/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N58.

Mitä huolia pitäisi olla?

Vierailija
13/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N58.

No mä koen huolettomuuden niin, ettei tarvi miettiä töitä, opiskeluja, mitä tänään söisi, pyykkikori tyhjä, mitä laskuja pitää maksaa jne. Tuon ikäisenä on jo nuo "murheet".

Mulle huolettomuutta kuvastaa lapsuus ja nuorus, kun asui vielä vanhempien kanssa ja he huolehtivat noista asioista. Ainoa velvollisuus oli läksyt. Eli siis huolettomuus = ei velvollisuuksia.

Vierailija
14/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikaa kaipaan, vuosia 21-27. Eka oma koti, rakkaus, vapaus, bileet, positiivinen usko itseen ja tulevaisuuteen. Olin kaunis, vahva ja onnellinen.

Ei tietoa lamasta, työttömyydestä eikä kroonisesta sairaudesta. Vittu.

Vierailija
15/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa voida sanoa, että just nyt on aika hyvä :)

Vierailija
16/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N58.

Vastuu ja velvollisuudet eivät vielä painaneet. Ne tulivat kuvaan vasta myöhemmin.

-N58

Vierailija
17/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N58.

No mä koen huolettomuuden niin, ettei tarvi miettiä töitä, opiskeluja, mitä tänään söisi, pyykkikori tyhjä, mitä laskuja pitää maksaa jne. Tuon ikäisenä on jo nuo "murheet".

Mulle huolettomuutta kuvastaa lapsuus ja nuorus, kun asui vielä vanhempien kanssa ja he huolehtivat noista asioista. Ainoa velvollisuus oli läksyt. Eli siis huolettomuus = ei velvollisuuksia.

No on sulla sitten ankea elämä.

Täynnä vääriä valintoja.

Vierailija
18/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. Kaikki oli vielä niin huoletonta. Piti vaan hauskaa kavereiden kanssa. Matkusteli ympäri maailmaa. Naisia riitti joka sormelle. Ja rahasta ei ollut pulaa.

Vierailija
19/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N58.

No on sulla sitten ankea elämä.

Täynnä vääriä valintoja.

On aika vaikea olla valitsematta elämää ilman laskuja ym. arjen harmauksia. :)

Vierailija
20/31 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että elän tällä hetkellä elämäni parasta aikaa. Olen alle 30v ja pienet lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi