Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heteronaiset leikkii lesbo- ja binaisten tunteilla?

Vierailija
13.03.2018 |

Useaan otteeseen tullut ilmi, että flirttaillaan, kosketellaan, halaillaan, pussaillaan, kokeillaan....ja sitten paetaan ja kiireellä sitten miehen kainaloon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailman jokainen hetero leikkinyt lesbojen tunteilla? Ovatko kaikki lesbot lempeitä ja rakastavaisia ihmisiä jotka eivät koskaan niin tekisi?

Olisiko niin että osa ihmisistä on mitä on suuntaumuksesta huolimatta?

Vierailija
2/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaipaavat ihailua ja egonboostausta ja nauttivat leikkimisestä ja kiusottelusta, tai sitten oikeesti ihastuvat, mutta tosi paikan tullen jänistävät eivätkä ole tarpeeksi rohkeita olemaan omia itsejään muiden mielipiteistä piittaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se heteronainen oma itsensä, jos miehensä luo palaa

Vierailija
4/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisella tarkoitan naista, joka ollut kiinnostunut miehistä vaan. Sitten jollekin naiselle antaa ymmärtää, että pelissä enemmänkin ja vähän liehitellään, halaillaan, suudellaan...ehkä kokeillaan enemmänkin. Sitten kun toinen rakastuu, niin ehdottomasti mitään ei ollutkaan.

ap

Vierailija
5/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaiset leikkivät monesti myös miesten tunteilla.

Vierailija
6/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on muotia

Vierailija
7/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella naisten kanssa flirttaileva, suuteleva ja paneva nainen on hetero vaikka ei halua vakavaa suhdetta? Tekevätkö kenties lesbotkin tuota miesten kanssa?

Vierailija
8/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaakin vain kevyttä koskettelua, pussailua jne. mutta lesbonainen kuvittelee enemmän? Eli ehkä vika onkin siinä lesbossa itsessään?

Vierailija
9/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivät asiassa vaan itseään, ei sitä lesbo- tai binaista. Kokevat leikittelevänsä oman seksuaalisuutensa rajoilla eivätkä toisen ihmisen tunteilla.

Sori.

t. binainen joka kuitenkaan ei koskaan ihan

Vierailija
10/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on niinq coolia olla vähän bi, mut sit pelästytäänkin kun ois oikeesti ehkä jotain.

Vierailija
11/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin käy sulle useinkin niin kannattaisiko unohtaa ne heteronaiset ja sivuuttaa niiden flirttailut heti alkuunsa?

Vierailija
12/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Tämä kpskee vain murto-osaa heteroista. :)

Mä olen usein törmännyt ns. bileseksuaaleihin. He on heteronaisia, jotka kännissä kiehnäävät mielellään toisten naisten kanssa. Yleensä saadakseen huomiota miehiltä. Lisäksi mua on usein johdateltu vähän harhaan drinkkien tai muun avun toivossa.

Onneksi olen niin kylmä paskiainen, etten rakastu tai edes ihastu kovin helposti. Monet sydänsurut olisi muuten tullut itkettyä.

Heteronaisten keskinäinen ystävyyskin on usein aika lähestä. Halaillaan, pussaillaan poskille yms. Joskus he ei oikein ymmärrä, ettei se ehkä tunnu ihan platoniselta jonkun naisiin päin olevan mielestä. Ja jos kyseessä on miehen kanssa oleva bi-nainen, niin se kumppanihan repii pelihousunsa tuollaisesta. Mulle kävi noin, kun kerroin exälle, miten yksi kaveri, heteronainen, oli kännissä ruvennut suutelemaan mua suulle. Oli taaskin suhteessa paikkailemista.

Miehiäkin vedätetään. Ei siinä ole mitään uutta auringon alla.

Olkaa kaikki varovaisia. :)