Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa ripuliin?

Vierailija
13.03.2018 |

Kaks päivää ollut etovaa oloa ja ruoka ei ole maistunut. Eilen vatsa oli löysällä mutta tänään jo useasti ollut ihan vesiripulia. Jos juon vettä, menee hetki ja taas täytyy juosta vessaan. Mikä tähän auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks päivää ollut etovaa oloa ja ruoka ei ole maistunut. Eilen vatsa oli löysällä mutta tänään jo useasti ollut ihan vesiripulia. Jos juon vettä, menee hetki ja taas täytyy juosta vessaan. Mikä tähän auttaa?

Pierasu

Vierailija
2/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Imodiumia? Se auttaa minulla yleensä puolessa tunnissa eikä ole enää vaivaa loppupäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kokeillu imodiumia kun oon kuullut ettei sitä välttämättä sais käyttää vatsataudissa

Vierailija
4/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kokeillu imodiumia kun oon kuullut ettei sitä välttämättä sais käyttää vatsataudissa

No ripuliinhan se juuri on tarkoitettu. Milloinkas sitten ajattelit sitä käyttää, jos et ripulin aikaan?

Vierailija
5/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kokeilla. Jossain tosin luki et imodiumin käyttäminen saattaa estää suolen toimintaa ja niin puhkasta suolen.

Vierailija
6/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen auta muu kuin sairastaa se pois. Itse en tuollaiseen ripuliin ottaisi Imodiumia vaan antaisin kaiken tulla pihalle jos elimistössä joku pöpö on. Itse käytän Imodiumia ripuliin joka johtuu esim jännitysvatsasta eli ihan henkinen ongelma jonka takia vatsa sekaisin. Ja silloinkin vain jos ei ole vessaa lähettyvillä.

Vierailija
7/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, paistettua kananmunaa ja runsaasti vettä juotavaksi.

Vierailija
8/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä useimmat vatsavaivat "rauhottuu" (ei parane, mutta toiminta ei oo niin vikkelä ja sit on parempi nukkua tai vaikka lähtee lääkäriin) ihan maitohappobakteereilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi