Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putkiremppa kerrostalossa + pesutupa

Vierailija
13.03.2018 |

Meillä on taloyhtiössä meneillään putkiremontti. Jostain syystä alakerran pesutupaan ei tule sähköä, joten pesukone, kuivausrumpu sekä mankeli ovat poissa käytöstä. Minulla on itselläni pesukone asunnossani, mutta koska pesukoneliitäntää ei ole niin en voi pestä pyykkiä nyt missään? Kysyin yhdeltä remppaukolta, että tietäisiköhän hän, että koska sähköt saataisiin takaisin, jotta voisi pestä pyykkiä. Ne olisivat kuulemma pitäneet olla jo eilen takaisin.

Kuulin sitten tuossa oven läpi keskustelun, kun tämä remppaukko kyseli työnjohtajalta asiaa. ”Ne tulee sitten kun tulee, en mä nyt osaa sanoa kun siellä on sitä ja tätä ja tota, oon muutenkin lähdössä lomalle enkä tiiä milloin sinne saadaan sähkäri tekemään ne hommat”. Ensinnäkin, vituttaa ihan pienesti tuo asenne, että mä oon lähdössä lomalle, ei kiinnosta. Sitten se, että missä helvetissä mä nyt oikeasti pesen noi pyykit? Mulla ei ole sukulaisia täällä (muutin opiskelemaan) enkä koulutovereita kyllä tällä vaivaa, mieskin asuu toisella paikkakunnalla. Pitääkö mun nyt viedä nää johonkin pesulaan? Katselin netistä, että maksaa 10€ yksi pesukerta paikallisessa. Pesutuvan käyttö taloyhtiössä 3,5€. Kiva maksaa yhdestä koneellisesta pyykkiä kymmenen euroa, ei sillä, että se pesutuvan käyttö meidänkään talossa olisi halpaa.

Kai noilla nyt joku vastuu pitää olla, siis joku käsitys aikataulusta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan