Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ovulaatiotesteistä

13.03.2018 |

Hei.. Elikkä ihan ensimmäistä kertaa tänne sivustolle kirjoittelen, joten katsotaan mitä tästä tulee..

Kysymys siis kuuluu: te, jotka olette käyttäneet ovulaatiotestejä, niin oletteko tulleet heti raskaaksi, kun olette harrastaneet seksiä juuri tänä päivänä/päivinä kun testi näyttää LH-huippua eli nyt olisi paras mahdollisuus tulla raskaaksi?

Oma tilanne on se, että ollaan hiljattain miehen kanssa päätetty alkaa yrittämään lasta, näin alkuun ei ole onnannut. Olemme tässä miettineet, että otettaisiinko nämä ovulaatiotestit käyttöön mutta itse olen jotenkin epäileväinen niiden suhteen.. Olisi kiva kuulla muiden kommentteja siitä, että miten näistä testeistä on ollut apua- vai onko.

Sitten toinen kysymys, jos vaan haluatte vastata niin kauanko teillä meni yrittää raskautta? Ja missä vaiheessa ne ovulaatiotestit sitten tuli mukaan...

Kiitos jo etukäteen niille, jotka viitsii vastata :)

Kommentit (1)

1/1 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovulaatiotestit olivat mukana useamman kierron, sillä kierto oli ihan sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Ensimmäisellä yrityskierrolla tuli heti raskaaksi kun harrastimme seksiä pe, la ja su. Ovulaatiotestit näytti pe miinusta, la aamuna miinusta, la päivällä vahva plussa, la illalla vahva plussa, su aamuna heikko plussa ja su iltana miinus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla