Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies lähettää viestejä, joissa ei kysy mitään, mitä se meinaa?

Vierailija
13.03.2018 |

Siis mies on aloitteellinen tapaamisen jälkeen ja lähettää viestin, jossa ei kysy kuitenkaan mitään. Mitä tämä meinaa? Jo kaksi kertaa tapahtunut. Itse olen sitten niihin aina vastannut ja kysynyt jotain ja siitä juttu on alkanut soljumaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa keskustella ilman että sulta kysytään jotain? Urpo

Vierailija
2/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistilta tai jopa psykopaatilta. Pysyisin kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa keskustella ilman että sulta kysytään jotain? Urpo

No juurihan sanoin, että jatkan siitä kesksutelemista..

Mutta en vaan ymmärrä tuollaista käyttäytymistä. Onk ose joku epävarmuuden merkki vai mikä? 

Vierailija
4/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole mitään kysyttävää

Vierailija
5/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi hän sitten lähettää mulle viestejä?

Tarkoittaako tämä, että olen hänelle vaan ajankulua, mutta ei halua tutustua enempää? Kai ihminen haluaisi tietää minust ajotain, jos on kiinnostunut?

Vierailija
6/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
7/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä, että olen hänelle vaan ajankulua, mutta ei halua tutustua enempää? Kai ihminen haluaisi tietää minust ajotain, jos on kiinnostunut?

Jotkut ihmiset ovat kiinnostuneet vain omasta elämästään ja ympäröivästä kuplasta. Tämä ilmenee juuri näin. Ei edes tajua, että toinen kyllä huomaa hänen kiinnostumattomuutensa. Omien juttujen kerronta kyllä narsistisesti sujuu. Ja jos löytyy ”kiinnostavampi” kuuntelija, niin sekin vaihdetaan lennossa.

Vierailija
8/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat kiinnostuneet vain omasta elämästään ja ympäröivästä kuplasta. Tämä ilmenee juuri näin. Ei edes tajua, että toinen kyllä huomaa hänen kiinnostumattomuutensa. Omien juttujen kerronta kyllä narsistisesti sujuu. Ja jos löytyy ”kiinnostavampi” kuuntelija, niin sekin vaihdetaan lennossa.

Tämä on muuten juuri se fiilis, joka tuosta miehestä on tullut. 

Vierailija
9/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässähän voi olla vaikka sellainen tilanne, että mies ei ole mikään Tabermann, eli tekstipuolen anti voi olla huonoa. Tai ehkä hän näpläisi mieluummin sinua kuin sitä puhelinta. Haluaisi kysyä kasvokkain? Nykyisinä hashtag metoo -aikoina eivät miehet varmaan uskalla lähestyä enää suorilla kysymyksillä tai ehdotuksilla, etteivät tule haastetuksi oikeuteen. Sen voin kuitenkin sanoa, että ei mies viestitä aloitteellisesti, ellei ole kiinnostunut jollain tavalla.

Vierailija
10/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on Totuus!

Vierailija
11/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on Totuus!

Onko tällaisten tapauksien kanssa toivo täysin meentetty?

Vierailija
12/12 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, mitä meinaa. Me emme tiedä, koska emme tiedä, kuka on kyseessä.

Vaimo on jokusen kerran vetänyt herneen nenään, kun olen jättänyt vastaamatta viestiin, jossa ei kysytty mitään.