Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on ollut kondylooma!!

Vierailija
12.03.2018 |

Kertokaa miten saitte oireet lähtemään. Olen koittanut condyline-kuuria kaks kertaa mutta näpyt palas takaisin. Mikä auttais?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sokerit kunnossa? Ole jonkun aikaa vhh/atkins ruokavaliolla, jotta kondylooma-alueet eivät saa sokeria kasvualustakseen (mikäli olet ylipainoinen tai sinulla on korkeita vs-arvoja). Tästä ei välttämättäole tietoa missään, mutta kannattaa ainakin koittaa.  Terveisin sh.

Vierailija
2/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kondylooma, mutta se sellainen muoto, jossa ei oo mitään näppyjä näkyvillä? Tai minä en ainakaan tunnista... näkyykö ne ihan selkeästi? Onhan emättimen seinämät siitä emättimen aukon suulla/"sisällä" sellaiset röpelöisen nypyläiset, mutten tiedä onko ne aina olleet sellaiset mulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kondylooma, mutta se sellainen muoto, jossa ei oo mitään näppyjä näkyvillä? Tai minä en ainakaan tunnista... näkyykö ne ihan selkeästi? Onhan emättimen seinämät siitä emättimen aukon suulla/"sisällä" sellaiset röpelöisen nypyläiset, mutten tiedä onko ne aina olleet sellaiset mulla?

Huomaisit kyllä jos olisi oireita. Pieniä vaaleita näppyjä vulvan ja peräaukon ympärillä, ne yleensä tuntee myös sormilla.

Vierailija
4/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut.

Eikä mitään muutakaan.

Kumppaneita juu on ollut joskus. Olisipa se yksi ainoa loppuelämän, tykkäisin.

Käytän kondomia. KÄYTÄN KONDOMIA.

Se on se pointti.

Käyn myös suihkussa ennen ja jälkeen.

Vierailija
5/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites tollanen kondylooma tulee. tyttöystävällä meinaan on se nyt ja multa se ei ole

Vierailija
6/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaisit kyllä jos olisi oireita. Pieniä vaaleita näppyjä vulvan ja peräaukon ympärillä, ne yleensä tuntee myös sormilla.

Ei kuulosta kondyloomalta mitkään vaaleat ”näpyt”?!

Vierailija
7/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites tollanen kondylooma tulee. tyttöystävällä meinaan on se nyt ja multa se ei ole

No seksistä.

Vierailija
8/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksistä.

Suojaamattomasta seksistä siis.

Vierailija
9/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksistä.

Eli siis 10 vuotta oltu kimpassa ja nyt sillä on tollanen tauti.. Jep jep. No siis vieraissa käyty siiis.. Nyt palo käämit

Vierailija
10/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut nyt 3 vuotta poissa rakkulat, toivottavasti ei enään tulekkaan. Vittumainen vaiva, mutta senkin kanssa oppi elämään.

Vierailija
11/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksistä.

Voi saada vaikka olisi kortsu.

Vierailija
12/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% naisista on se jossain vaiheessa elämää, ja se voi parantua itsekseenkin. 

Minä luulen, ja jotkut tutkimuksetkin sitä tukee että se voi periytyä äidiltä ja olla veressä piilevänä pitkäänkin.

Meidän perheessä on se huomattu äidillä joskus yli nelikymppisenä vaikka jo 20 vuotta naimisissa, eikä kumpikaan ole ollut kenenkään toisen kanssa, eikä nuorenakaan montaa kumppania. Mulla oli se nuorena, ja olin ollut vain yhden miehen kanssa toki siitä miehestä ei voi mennä takuuseen, myös siskollani se tuli ilmi vuosien naimisissa olon jälkeen, eikä hänkään mikään kylänluuta ollut nuorenakaan. Kuitenkin meillä kaikilla on lapsia ja otettu kokeita monta kertaa. Mulla hävisi se itsestään, ei ole 20 vuoteen enää näkynyt mitään kokeissa.

Vierailija
13/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on virus, joka on veressä aina, kerran kun sen saa. Mulla oli nuorena ja parani. Nyt taas pari vuotta sitten ilmaantuivat. Ja sama kumppani ollut jo pitkään.

Vierailija
14/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksistä.

Eli siis 10 vuotta oltu kimpassa ja nyt sillä on tollanen tauti.. Jep jep. No siis vieraissa käyty siiis.. Nyt palo käämit

Miehet sitä varsinkin levittää koska heillä useimmiten oireeton, eikä miehet käy yleensä niin usein testeissä kuin naiset. Ja mies voi tartuttaa sen vaimonsa  ja sitten häneltä itseltä se paranee itsestään ennenkuin vaimolle tulee mitään oireita tai näkyy kokeissa.

Vierailija
15/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seksistä.

Miehet sitä varsinkin levittää koska heillä useimmiten oireeton, eikä miehet käy yleensä niin usein testeissä kuin naiset. Ja mies voi tartuttaa sen vaimonsa  ja sitten häneltä itseltä se paranee itsestään ennenkuin vaimolle tulee mitään oireita tai näkyy kokeissa.

multa se ei ole sitä saanu, kun en ole koskaan toisen kanssa ollut sängyssä

Vierailija
16/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kondylooma 19 vuotiaana ja eteni 2 asteen syöväksi, saatiin hoidettua laserilla. Olkaa varovaisia naiset ja käyttäkää kondomia. Niin ja ottakaa rokotus. Terv. Nainen 32 v.

Vierailija
17/21 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nukutettiin päiväkirurgiassa ja poltettiin sähköllä rakkulat pois terskasta. Lähti kerrasta. Olin aikaisemmin kokeillut itsehoitolääkkeillä jotka vain pahensivat asiaa. Sain lääkäriltä neuvon että 2kk pitää käyttää kortsua, sitten ei enää tartu.

Vierailija
18/21 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli parikymppisenä kohdunsuulla, parani itsestään, seurattiin vuosi kaksi kolposkopialla, en tarkkaan muista.

Vierailija
19/21 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko komemtoida omistakin kokemuksista. Minulla todettiin n. viikko sitten kondylooma. Suurin osa näkyvistä muutoksista on kuitenkin sellaisessa paikassa että niihin ei voi hoitoon tarkoitettuja liuoksia laittaa. Lääkäri sanoi että tod näk laaserilla pitää hoitaa, ja laittoi lähetteen naisten polille. Sanoi että saattaa kuitenkin kestää n.3kk ennen kuin pääsen hoitoon. Tämä tuntuu minusta väärältä. Syyliä tulee vain koko ajan lisää , eikä asialle tehdä mitään. Onko kenenkään teidän pitänyt oottaa näin kauaa?

Vierailija
20/21 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap gynekologilla. Ne voi joutua laseroimaan. Kryohoitokin on aika tehokas. Mulla ei auttanut mikään noista, vaan ne hoidettiin Fluoro-Urasil-nimisellä syöpälääkkeellä, joka kalttasi emättimen vereslihalle, mutta tehosi. Yöks!

Eli joo, ne voi olla todella sitkeitä ja uusia aina vaan.

Ja mitä tulee miehiin, niin niilläkin usein on niitä, jos on naisellakin. Mutta ne voi olla semmoisia litteitä, jotka näkyy vain penslattuna ja kolposkoopilla, ei paljain silmin.

Ja tosiaan, niitä voi saada kondomista huolimattakin, ulkosynnyttymissäkin kun on niitä.