MAAJUSSILLE MORSIAN 2018
Kommentit (787)
Olisin halunnut nähdä talon sisältä. Mitäs jos se on sikolätti.
A-J vaikuttaa järkevältä mut liian lyhyt mun makuun.
Nää on kaikki tähän mennessä olleet ihania :D
Tuo Ilmari ja tämä Antti-Jussi ovat kumpikin fiksuja miehiä, jotka pystyvät puhumaan avoimesti vaikeistakin asioista.
Tänä vuonna kaikilla taitaa olla jotain maajussitoimintaa, sillä kennelnaisellakin lampaita muistaakseni.
Katsoin kanssa että aika lyhyt?
Ja ilmeisesti ollut aika vaativa aikaisemmin ainakin naisten suhteen kun puhui kriteereistä, joita täytyy miettiä uudelleen.
Aino 35v, ei ole koskaan seurustellut.
Hämeenkoski.
Täähän on paljon parempi näin, että jussit saavat itse puhua eikä joku Vappu ole siinä vieressä tivaamassa.
13v aikana kerran pölynimurikauppias pysähtynyt käymään :D
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kanssa että aika lyhyt?
Ja ilmeisesti ollut aika vaativa aikaisemmin ainakin naisten suhteen kun puhui kriteereistä, joita täytyy miettiä uudelleen.
175cm tais olla. Joo haastattelussa mainitsi et aiemmat suhteet kaatuneet siihen liialliseen kriittisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on paljon parempi näin, että jussit saavat itse puhua eikä joku Vappu ole siinä vieressä tivaamassa.
Vapun työt on delegoitu Maajussien ystäville, jotka hoitavat haastattelut kun Vappu istuu brunssilla.
Vaikuttaa ihan mukavalta ja normaalilta tämäkin jussi.
Erikoinen kausi vissiin tulossa, kun jokainen vaikuttaaa ihan täyspäiseltä päinvastoin kuin aiemmissa kausissa.
Vieläkö joku jaksaa sitäkin sarjaa seurata. No makunsa kullakin eipä sillä, mutta ihmettelen
Mukavan oloinen tämä nainenkin. Tosin hevosihmiset on usein aika persoonallisia 😁
Tän ois pitäny olla se juhlakausi eikä viimevuotinen, se oli ehkä pohjanoteeraus :D
Yksi noista maajussi miehistä on mielestäni tullut nettitreffeillä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tän ois pitäny olla se juhlakausi eikä viimevuotinen, se oli ehkä pohjanoteeraus :D
Niinpä. Tähän mennessä nämä tämänvuotiset ovat kaikki olleet symppiksiä ja järkevän oloisia ihmisiä.
Voi herranjestas tämähän on komea.